arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

وزارت بهداشت: فقط همان ۲ مورد مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تاکنون فقط ۲ نفر مبتلا به کرونا در قم شناسایی شده‌اند و هیچ مورد دیگری وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد مهدی گویا عصر چهارشنبه  درباره ابتلای دو نفر به کرونا در قم افزود: مواردی که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند با مواردی که به صورت قطعی مبتلا شدند، تفاوت دارد. تاکنون فقط همین ۲ مورد مبتلای قطعی وجود دارد و موارد دیگر مشکوک هستند و تا وقتی جواب آزمایش به صورت قطعی مشخص نشود، نمی‌توان اظهار نظر کرد و نمی‌گوییم مبتلا هستند.

وی ادامه داد: جواب آزمایش بقیه نفراتی که مشکوک هستند تا فردا (پنجشنبه) مشخص خواهد شد.

گویا بیان کرد: این دو نفر اهل قم بوده و دو روز قبل به علت بیماری مراجعه کردند و آزمایش شدند و حتی سابقه مسافرت خارجی هم نداشتند.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اطرافیان این افراد هم تحت مراقبت قرار دارند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز از ابتلای دو نفر به ویروس کرونا در قم خبر داد و گفت: آزمایش اولیه به عمل آمده از نمونه‌های ارسالی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا جدید، در دو مورد مثبت گزارش شده است.

علی رضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت نیز غروب امروز (چهارشنبه) از فوت این دو نفر به علت کرونا در قم خبر داد و به خبرنگار سلامت ایرنا گفت: هر دو نفر که ابتلای آنها به کرونا امروز مشخص شد در قم بودند و هر دو کهولت سن داشتند. هر دو نفر به علت کرونا فوت کردند و یک نفر از این دو فرد فوت شده در قم، جانباز شیمیایی بود.

بر اساس آمارها تاکنون ۲ هزار و ۱۴ نفر در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.

شیوع ویروس کرونا از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
دروغگو
نظرات بینندگان