arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رویداد سال آینده اپل تا اطلاعاتی از گوشی ال جی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اخیراً ریلمی تأیید کرد که گوشی X50 Pro 5G در تاریخ 24 فوریه برابر با پنجم اسفندماه با شش دوربین در دسترس است. بر اساس این اطلاعات دو دوربین در بخش جلو و چهار دوربین در بخش پشتی این گوشی قرار دارد. امروز ، این شرکت جزئیات بیشتری درباره تنظیم دوربین دوگانه در جلو را فاش کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل برای برگزاری یک رویداد در تاریخ 31 مارس برابر با 12 فروردین برنامه ریزی می کند.در شرایطی که آیفون 9 و آیپد 9 جدید معرفی شده است. ما در ماه های گذشته در مورد آیفون 9 / SE 2 آتی شنیده ایم و انتظار داریم که آن را در اواسط ماه مارس مشاهده کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید استفاده از دماسنج در آشپزخانه چندان مهم به نظر نرسد. اما جالب است بدانید استفاده از دماسنج در مشهورترین رستورانهای جهان عملی رایج است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی M31  سامسونگ از 25 فوریه برابر با ششم اسفند در هندوستان به بازار عرضه خواهد شد و امروز رندرهای مطبوعاتی رسمی این گوشی به نمایش در آمده اند که نشان می دهند شاهد سه رنگ جدید خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با توجه به این که به زودی قرار است شاهد گوشی جدید ال جی باشیم، انتشار اطلاعاتی جدید از این گوشی بسیار جالب به نظر می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان