arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

شرکت فرودگاه ها: ۱۴۰ هواپیما در حال ارائه خدمات هستند؛ همین تعداد هواپیما هم به دلیل مشکلات عدم تامین قطعات زمین گیر هستند

رئیس شرکت فرودگاه هاو ناوبری هوایی ایران گفت: ناوگان هواپیمایی کشور با ۱۴۰ فروند هواپیما در حال ارائه خدمات است و تقریبا همین تعداد هواپیما به دلیل مشکلات عدم تامین قطعات زمین گیر هستند امیدواریم با تلاش بیشتر و توان مهندسی داخلی این هواپیماها را به چرخه پرواز برگردانیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شرکت فرودگاه هاو ناوبری هوایی ایران گفت: ناوگان هواپیمایی کشور با ۱۴۰ فروند هواپیما در حال ارائه خدمات است و تقریبا همین تعداد هواپیما به دلیل مشکلات عدم تامین قطعات زمین گیر هستند امیدواریم با تلاش بیشتر و توان مهندسی داخلی این هواپیماها را به چرخه پرواز برگردانیم.

سیاوش مکرمی در دیدار با استاندار خراسان شمالی در بجنورد اظهارکرد: شرکت فرودگاه های کشور تاکنون برای تامین زیرساخت های فرودگاه بجنورد کم کاری نکرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی افزود: با توجه به تحریم های کشورهای اروپایی و آمریکا علیه صنعت هوانوردی ایران بعد از انقلاب اسلامی که اکنون به اوج خود رسیده است، امروز ناوگان هوایی کشور دوران سختی را پشت سر می گذارد که البته این تحریم ها موجب خودکفایی این صنعت در برخی از زمینه ها شده است.

مکری ادامه داد: با بهره مندی از نظر کارشناسی شرکت ایرلاینی که مسئول برقراری پرواز مستمر در خراسان شمالی است برای تامین تجهیزات فنی که مشکلات برقراری پرواز را حل کند، تصمیم می گیریم.

وی مطرح کرد: فرودگاه برای استان سرمایه است و باید بازدهی داشته باشد.

تعیین تکلیف مشکلات فرودگاه بجنورد

دکتر محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در ادامه این جلسه برتعیین تکلیف مشکلات فرودگاه بجنورد در حوزه تجهیزات برای برقراری مستمر پروازها و جلوگیری از لغو پروازها تا نیمه اسفند ماه سال‌جاری تاکید کرد.

وی بیان کرد: با همکاری فرودگاه بجنورد، شرکت ایرلاین هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور مشکلات فرودگاه بجنورد به لحاظ تجهیزات فنی و تخصصی بررسی شود.

وی ادامه داد: لغو پروازها یکی از معضلات اصلی مردم استان است که در مسئله رفت و آمد مسئولان کشوری به استان نیز اشکال ایجاد کرده است.

شجاعی گفت: مردم خراسان شمالی ۱۵ سال در صف ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی بودند و اینک نوبت خدمت رسانی به مردم این استان است.

وی با بیان اینکه برای برقراری پروازها در استان تعهدات خود را انجام می‌دهیم، تاکید کرد: اینکه برقراری پرواز و یا زیرساخت راه آهن در خراسان شمالی برقرار نیست اما شاهد توسعه فرودگاه ها و یا اتصال خط دوم، سوم و یا حتی چهارم استانی دیگر به خط ریل هستیم، در توزیع عادلانه امکانات قابل قبول نیست.

شجاعی خطاب به رئیس شرکت فرودگاه های کشور تاکید کرد: از نظر فنی و تجهیزاتی برای حل مشکلات فرودگاه بجنورد هر چه تشخیص بدهید ما پای کار هستیم و با برنامه زمان مشخص آن را دنبال خواهیم کرد و تمام قد خواهیم ایستاد.

وی افزود: قوانین و مقررات منفی را برای خراسان شمالی به کار نبرید چرا که استان به اندازه کافی شنیده است و تفکر منفی موجب انجام نشدن کارها می شود.

شجاعی همچنین به برقراری پروازهای حج عمره و عتبات عالیات در استان اشاره داشت و گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی استان سازمان حج و زیارت کشور پذیرفته است این پروازها از فرودگاه بجنورد برقرار شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
2
1
مگر شما مسول تعمیر و نگهدازی هواپیما هستید که تلاش میکنید تا ۱۴۰ هواپیمای زمینگیر شیر شده را به چرخه پرواز وارد کنید؟؟؟؟؟؟؟
جناب امیر مکری شرکت فرودگاهها با ساختار اداری و عملیاتی فعلی زیر بار مشکلات پرسنلی و عملیاتی خود مانده است چگونه حرفهایی میزنید که در اختیازات و شرح وظیفه شما نیست؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان