arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۱۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸

سید احمد خاتمی: مردم با شرکت در انتخابات عملا "مرگ بر آمریکا" را تحقق ببخشند

خطیب جمعه تهران گفت:‌ از مردم می‌خواهم با حضور خود عملا "مرگ بر آمریکا" را تحقق ببخشند. این رای دادن‌ها مایع سرافکندگی دشمنان ملت ایران و سربلندی مردم خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خطیب جمعه گفت: کسانی که از کاندیداها شناخت ندارند از روی راهنمایی‌ها لیست را پر کنند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی خطیب جمعه تهران ظهر امروز (جمعه) در جمع نمازگزاران تهرانی طی سخنانی به سه لغزشگاه انسان اشاره کرد و یکی از آنها را قضاوت برشمرد و اظهار داشت: یکی از جاهایی که قضاوت می‌گیرد، قضاوت در مورد انتخاب افراد در انتخابات است. ملت ایران امروز پای صندوق رای قضاوت می‌کنند و می‌گویند: "چه کسی اصلح است و چه کسی اصلح نیست"، در این قضاوت‌ها و اصلح دانستن و ندانستن‌ها باید فقط و فقط خدا رو ببینید، اینکه به فلان فرد رای بدهید چون هم حزبی یا همشهری شما است، نباید ملاک باشد.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی گفت: این وصیت‌نامه‌ای است که انسانی جز با عنصر اخلاص توان انشای آن را ندارند. باید بارها این وصیت‌نامه را خوانده شود. راز تکریم سردار سلیمانی در دنبال شدن راه او است و راه او در این وصیت‌نامه بیان شده که عمده‌ترین بخش آن تاکید بر ولایت‌مداری است.

خطیب موقت جمعه همچنین به تحلیل شرایط روز پرداخت و انتخابات امروز گفت: نصف روز دوم اسفند گذشته و نیم دیگر آن باقی‌ است و همچنان جای تاکید بر حضور در انتخابات وجود دارد. خدا از کسانی که رای دادند، قبول کند که موفق به انجام این واجب سیاسی شدند. اما به کسانی که هنوز رای ندادند، سفارش می‌کنم، به توصیه مقام معظم رهبری عمل کنند و رای بدهند و در حد توان درست انتخاب کنند.

**کسانی که از کاندیداها شناخت ندارند از روی راهنمایی‌ها لیست را پر کنند

خاتمی کسانی که از کاندیداها شناخت ندارند از روی راهنمایی‌ها لیست را پر کنند، تصریح کرد: براساس فرموده مقام معظم رهبری "انتخابات و رای دادن وظیفه شرعی ملی و انقلابی و احقاق حق آحاد مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است". بنابراین از آنجا که حفظ نظام از اوجب واجبات است و این حضورها مقدمه واجب است و مقدمه واجب، هم واجب است، لذا حضور در انتخابات واجب است.

وی با تاکید بر اینکه این حضورها عمل صالح است و دشمن را به خشم می‌آورد، اظهار داشت: اگر کسی می‌خواهد ببیند حضور در این انتخابات چه تاثیری بر دشمنان دارد، به شیطنت‌های فوق‌العاده دشمنان این ملت مبنی بر عدم حضور در انتخباات نگاه کنند. آنها در این لحظات آخر ملتمسانه از مردم می‌خواستند در انتخابات شرکت نکنند.

** مردم با حضور خود عملا "مرگ بر آمریکا" را تحقق ببخشند

خطیب جمعه تهران افزود:‌ از مردم می‌خواهم با حضور خود عملا "مرگ بر آمریکا" را تحقق ببخشند. این رای دادن‌ها مایع سرافکندگی دشمنان ملت ایران و سربلندی مردم خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
1
آمریکا را دشمن خونخوار و پدر نامشروع صهیونیست میدانم... ولی از شما اقتدارگرا راضی نیستم
قاسم
|
Germany
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
1
انتخاب پس چی شد با این همه قول و قرار برای پخش نظرات دیگران.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
پس از ۴۱ سال فرستادن مرگ و لعنت و فحش و ناسزا بر هر کشور و شخصی که چون ما نمی اندیشد
و بالا بردن هزینه های بالای مادی و سیاسی و اجتماعی آن، ایکاش چند سال ، اینکار های اشتباه و خطای استراتژیک را کنار گذاشته
و به آبادانی کشور و رفاه مردم برسید .
و تمام ناکارآمدی و ناتوانی و فساد اکثر مدیران و مسولان را به پای دشمن و دشمنان خارجی نیندازید
نظرات بینندگان