arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاخیر رونمایی سیستم عامل جدید «ویوو» در سایه ویروس کرونا تا به روزرسانی های جدید سامسونگی ها

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

سامسونگ در حوزه به روزرسانی های نرم افزاری برای دستگاه های خود بسیار سریع عمل کرده است. درواقع اندروید 10 برای اغلب گوشی های پرچمدار و میان رده سامسونگ فعال شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

انتظار می رود گوشی های سری P40 هواوی از ماه آینده وارد بازار شوند و گفته می شود که این گوشی ها  با Wi-Fi 6 پلاس همراه باشند که یک راه حل داخلی توسط هواوی برای افزایش قدرت اتصال است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 گزارشی جدید از دیجی تایمز پیش بینی می کند که اپل در تلاش است نسخه "لایت"  از ایرپادز پرو خود را منتشر کند. این خبری است که برای بسیاری از کاربران مهم به نظر می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مطابق آخرین پیش بینی های استراتژیست های بازار تلفن همراه، تلفن های هوشمند 5G امسال بخش بسیار بیشتری از محموله های جهانی را به خود اختصاص می دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شیوع ویروس کرونا در حال خراب کردن برنامه های یکی دیگر از سازندگان تلفن های هوشمند چین است.  اکنون ویوو اعلام کرد که مجبور خواهد شد سیستم عامل مبتنی بر اندروید 10 خود را به تاخیر بیاندازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان