arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

افزایش ساعات کار صنوف در اسفندماه

رییس پلیس پایتخت از افزایش یک ساعته زمان پایان کار صنوف در اسفندماه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس پایتخت از افزایش یک ساعته زمان پایان کار صنوف در اسفندماه خبر داد.

 سردار حسین رحیمی با اشاره به حضور مردم تهران در انتخابات روز جمعه گفت:‌ استکبار از هربهانه‌ای برای کاهش حضور مردم استفاده کرد، من روز جمعه از اکثر شعبات اخذ رأی بازدید کردم و واقعا این را می‌گویم که از دیدن حضور با شعور، شور و با انگیزه مردم جان گرفتم و دورود می‌فرستم به مردم و تشکر می‌کنیم از حضورشان.

وی به مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت:‌ در تهران بیش از هفت میلیون نفر در تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و دیگر شهرها نیز حضور چشمگیر بود.

رحیمی با اشاره به انتخابات و تامین امنیت آن نیز تصریح کرد: ناجا کار بزرگی را در این ایام انجام داد و حتما هم مردم این‌ها را می‌بینند، برای این اقدامات از مدت‌ها قبل در پشت پرده برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام شده است و همین امروز که جمع کثیری از مردم آمدند و رأی دادند. همه به پشتوانه امنیتی بود که همکاران من در سراسر کشور ایجاد کرده‌اند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به ۴۵۵۲ شعبه اخذ رأی در پایتخت، گفت: این شعبات در مقایسه با شهرهای دیگر بسیار بیشتر بود و خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی در تهران و در کل کشور نداشتیم و این وضعیت امنیتی مطلوب به برکت وجود مردم هوشیار و آگاه بود.

به گفته رحیمی، در تهران نیز بیش از ۱۴ هزار نفر از ماموران پلیس در شعب اخذ رأی بودند و علاوه بر آن همزمان امورات جاری مردم را هم در کلانتری‌ها و ... انجام دادند و امنیت شهر و نظم و انضباط ترافیکی هم برقرار بود.

وی با بیان اینکه تا پایان شمارش آراء، مأموران در شعب اخذ رأی حضور دارند، تصریح کرد: حتی بعد از بردن این‌ آراء به مخازن هم ما از آن حفاظت و حراست می‌کنیم.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یک ماه پایانی سال گفت:‌ در یک ماه پایانی سال پلیس در مراکز مهم خرید حضور دارد، همچنین برای چهارشنبه‌سوری و ... برنامه‌ریزی شده است. در چهارشنبه سوری بعضی‌ها با جان مردم و به خصوص قشر جوان ما بازی می‌کنند من به این افراد هشدار وتذکر جدی می‌دهم. به خصوص ما با این‌هایی که اقدام به تولید و فروش ترقه‌ها و مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند تعارف نخواهیم داشت و با جدیت برخورد خواهیم کرد.

رحیمی با ورود ایران به لیست سیاه FATF گفت:‌ اول اینکه از بازاری‌ها و مردم می‌خواهیم که یک مقدار ملاحظه مردم را انجام دهند. با بحث FATF یک عده در فضای مجازی، خبر داده و اعلام کرده‌اند که ۵۰۰ یا ۷۰۰ تومان قیمت دلار را بالا بردند. با این‌ها برخورد می‌کنیم و آن افرادی که در فضای مجازی قیمت ماشین، دلار و ... را فضایی بالا می‌برند باید منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضایی باشند. این کار ظلم و گناهی بزرگ و همراهی با آمریکا است و بعد هم که با این افراد برخورد می‌شود بعضی‌ها صدایشان درمی‌آید.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: به دلالان سوداگران و افرادی که با غرض به ویژه در فضای مجازی قیمت‌های دروغین را مطرح می‌کنند هشدار جدی می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌ دشمن در مقابل ما شمشیرش را از رو بسته است و ما باید مراقب خودمان باشیم.

رحیمی همچنین از افزایش ساعت کار کسبه در اسفند ماه خبر داد و گفت: موافقت شده که تا ساعت یک بامداد، ساعت کار صنوف افزایش یاید. در هفت نقطه هم بازارهای شب عید وجود دارد و ما مسئول امنیت هستیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان