arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۵۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

برگزاری آزمون دکتری به تعویق افتاد / تاریخ برگزاری ۲۸ فروردین

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاریخ برگزاری آزمون ورودی دکتری ph.D ( نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ از روز جمعه 9اسفندماه به روز پنجشنبه 28فروردین تغییر کرده است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برگزاری آزمون دکتری به تعویق افتاد / تاریخ برگزاری ۲۸ فروردینسازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاریخ برگزاری آزمون ورودی دکتری ph.D ( نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ از روز جمعه 9اسفندماه به روز پنجشنبه 28فروردین تغییر کرده است.

 آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ که قرار بود در تاریخ نهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ۲۸ فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ منتشر می‌شود.

در این اطلاعیه که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است آمده:«اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام سایر اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون در روز دوشنبه مورخ  ۹۹/۰۱/۱۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. ضمنا کارت شرکت داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۵ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهدشد.»

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
1
اینکه تاریخ آزمون ارشد بوده, یعنی همزمان آزمون دکتری و ارشد برگزار می شود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
با سلام
خدایی امسال تعطیلات ناشی از آلودگی + برف + آلودگی ویروسی ... ! زیاد شده این به سیستم آموزشی لطمه زده لطفا فکر بچه های 12 دهم که امسال کنکور دارند باشید ، اگه میشه برای به تعویق افتادن زمان کنکور سراسری هم تیتری بزنید چرا که بنده خداها خیلی دارند با این تعطیلات صدمه میبینندو
نظرات بینندگان