arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

بیمارستان‌های خدمات دهنده پایتخت در زمینه کرونا معرفی شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: بیمارستان‌های پایتخت که در زمینه بیماری کرونا خدمات درمانی ارائه می کنند، معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منصور درجاتی روز یکشنبه  افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد، بیمارستان های تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران برای خدمات دهی در حوزه ویروس کرونا، مراکز مسیح دانشوری، شهدای گمنام، طرفه، مدرس و زعیم آماده سازی شده است.

وی یادآورشد: دانشگاه علوم پزشکی تهران مراکز درمانی و بیمارستانی یاس، ضیائیان، رازی، بهارلو و مروستی برای خدمات دهی در حوزه بیماری کرونا پیش بینی و آماده سازی کرده است.

درجاتی اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز بیمارستان های شهدای یافت آباد، فیروزآبادی، فیروزگر و رسول اکرم(ص) را مهیای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: مجموعه استان در تلاش هستند تا در حالت آماده باش برای خدمات دهی به موقع و مناسب در زمینه بارش های سیل آسا، کولاک، مقابله با بیماری کرونا و انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی و هشدار های لازم از سوی دستگاه های مربوط به حوزه بهداشت، درمان و خدمات پزشکی ارائه می شود، مسئولیت اصلی مسئولان استان تهران را ایجاد زیر ساخت ها و ارائه خدمات پشتیبانی اعلام کرد.

درجاتی به بهبود دمای هوا طی روزهای آینده اشاره کرد و ادامه داد: به گفته کارشناسان با گرم تر شدن دمای هوا زمینه لازم برای ریشه کنی بیماری کرونا نیز فراهم می شود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد افراد فوت شده در ایران به خاطر بیماری کرونا تاکنون به ۸ نفر و افراد مبتلا به ۴۳ تن رسیده است.

بیماری کرونا علائمی مشابه آنفلوآنزا دارد و بهترین اقدام پیشگیرانه برای آن، رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست ها پیشنهاد شده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان