arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

دومین مورد ابتلا به کرونا در اسرائیل تأیید شد

وزارت بهداشت اسرائیل روز جمعه اعلام کرده بود که یکی از ۱۱ تبعه آن که از کشتی تفریحی قرنطینه شده در ساحل ژاپن خارج شدند، به ویروس کرونا مبتلاست. رسانه های چینی اعلام کردند که "زوی هیفتز" سفیر اسرائیل در پکن که با شماری از مبتلایان به ویروس کرونا از کره جنوبی در یک هواپیما همسفر شده بود، تحت تدابیر شدید به قرنطینه برده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رژیم صهیونیستی یکشنبه شب دومین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در سرزمین‌های اشغالی را تأیید کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی "الجزیره" قطر، این درحالی است که نخستین مورد ابتلا به این بیماری ویروسی دو روز پیش در اسرائیل به ثبت رسیده بود.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرده بود که یکی از ۱۱ تبعه این رژیم که از کشتی تفریحی قرنطینه شده در ساحل ژاپن خارج شدند، به ویروس کرونا مبتلاست.

رژیم صهیونیستی به هریک از این ۱۱ نفر اتاقی جداگانه برای قرنطینه اختصاص داده است.

پس از فرودهواپیمای حامل این مسافران در فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو، آنها فورا به «مرکز پزشکی شِبا» منتقل شدند تا از آنها تست ویروس کرونا گرفته شود.

پیش از این، در میان سه هزار مسافر کشتی تفریحی «دایموند پرینس»، ۱۵ اسرائیلی حضور داشتند که چهار تن از آنان به کرونا آلوده بوده و در ژاپن بستری شده بودند.

رسانه های چینی اعلام کردند که "زوی هیفتز" سفیر رژیم اشغالگر قدس در پکن که با شماری از مبتلایان به ویروس کرونا از کره جنوبی در یک هواپیما همسفر شده بود، تحت تدابیر شدید به قرنطینه برده شد.

همچنین تمام شهروندان سرزمین های اشغالی که از چین، هنگ کنگ، ماکایو، تایلند، کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور باز می گردند، باید دو هفته در قرنطینه باشند.

همچنین حدود یکهزار گردشگر کره جنوبی که در سرزمین های اشغالی بسر می برند، ۱۴ روز در هتل هایشان قرنطینه می‌شوند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان