arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۱۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

فوت یک نفر در اثر بیماری کرونا در همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از فوت یک نفر در اثر بیماری کرونا در همدان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منوچهر کرمی، با اشاره به فوت یک نفر در همدان به علت ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و اظهار کرد: پدر و پسری چند روز پیش به بیمارستان سینا منتقل شدند که مشکوک ابتلا به کرونا بودند که با ارسال آزمایش‌های آنها پدر مثبت اعلام شد و متاسفانه فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمایش پسر این مرحوم و اطرافیانش منفی اعلام شده و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد گفت: تمام موازین بهداشتی در دفن جسد انجام و هرگونه نکات بهداشتی رعایت شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: موارد محدود مشکوک به ویروس کرونا را در استان داریم که برای آنها نیز اقدامات لازم مانند مورد مثبت انجام شده است.

وی با تاکید به اینکه تمام اقدامات برای موارد مشکوک انجام شده است و در این زمینه با رعایت تمام اصول و موزاین بهداشتی رفتار می‌کنیم افزود: مردم خودمراقبتی به ویژه شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون را در دستور کار داشته باشند.

کرمی با بیان اینکه هنوز محموله وزارت بهداشت برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به همدان نرسیده است افزود: طی روزهای آینده به محض دریافت و توزیع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Canada
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
5
سلام
من انتخاب را به عنوان یکی از منابع نسبتا معتبر خبر می شناسم. پزشک هستم و براساس دانسته ‌ها و مدارک، عرض می‌کنم که کنترل بیماری واگیر به سرمایه اجتماعی و حفظ خونسردی نیاز دارد. التهاب روانی سیستم ایمنی افراد جامعه را احتمالا تضعیف کند.‌پیشنهاد میکنم بجای اعلام خبرهای فوتی هر شهر، وبه صورت تک تک، جدول دینامیکی داشته باشید و سن بیماران و بیماری زمینه‌ای فوت شدگان (اگر دارند) را هم گزارش بفرمایید. روشهای پیشگیری را ننتشر کنید. حامعه به خونسردی در بین این همه هیاهو نیاز دارد.
نظرات بینندگان