arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۲۳۰
تعداد نظرات: ۸۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
گزارش ویدیوییی «انتخاب»؛

تماشا کنید: پایان احمدی نژاد ثانی؟ / واکنش ها به «از کوره در رفتن پرویز فتاح در تلویزیون»

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی در مقابل سوال مجری، از کوره در رفت. این اتفاق درمورد فردی که در سال‌های اخیر وجهه مناسبی میان اصولگرایان پیدا کرده و به عنوان کاندیدای احتمالی این جریان با احمدی نژاد سال ۸۴ مقایسه می‌شود، واکنش‌های متعددی داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی در مقابل سوال مجری، از کوره در رفت. این اتفاق درمورد فردی که در سال‌های اخیر وجهه مناسبی میان اصولگرایان پیدا کرده و به عنوان کاندیدای احتمالی این جریان با احمدی نژاد سال ۸۴ مقایسه می‌شود، واکنش‌های متعددی داشت.

ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۲۸
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
11
31
ذوق زدگی رسوایی از خودتون نشون میدید.
محمدعبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
19
26
افرادیکه درجامعه شناخته شده هستند حداقل دررسانه ها مواظب رفتارو گفتار خودشان باشند این یک حقیقت است شخصیت هرفردرا درزمان عصبانیتش باید شناخت این واکنش درشان اقای فتاح نبود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
34
49
من کل برنامه را دیدم. آقای مجری طوری سوال می کرد که آقای فتاح مجبور شود مشکلات را گردن تحریم ها بیندازد. همانطور که آقای رئیس جمهور و دولت مردان شما هر کجا گیر می کند، فوراً می گویند تقصیر تحریم هاست.
آقای فتاح هرگز ریز بار این موضوع نرفت، چرا که اگر او این حرف را می زد، الآن شما با دمبتان داشتید گردو می شکستید که ببینید مردم، رئیس بنیاد مستضعفان هم تأثیر فشارهای تحریم را قبول کرد.
واقعاً دمش گرم که این آتو را به شما نداد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
که چی یعنی تحریمها اثر ندارند با خودتون چند چندید؟
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
39
29
رئیس بنیاد مستضعفان، نصف داراییهای مملکت زیر دستشه، هنوز جایگاه خودش و رسانه را نمیدونه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
1
34
لطفا علت عصبانی شدن رو بزارید
از چه موضوعی ناراحت شد
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
21
38
خانم فائزه هاشمی رفسنجانی که روز ده بار چشم این و اون رو درمیاره...از دلخوری یک آدم زحمت کش و صادق ناراحت شدید؟
سید عباس تسبیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
35
21
انصافا جزء موتور بشدت سالم در انتقاد هست که مجموعه انتخاب درست تیتر کرده ، حقا امثال فتاح ها و مسولانی که اینگونه هستند ، همون بهتر که تحمل سوالات رو ندارند ، بزن خونه نشین بشن بهتره ، فتاح کلا هیچ طرف دار مردمی هم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
21
42
یعنی یک نفر توی این کشور مثل زنگنه آنقدر خسارت به مردم و کشور و کارکنان نفت خصوصا در مناطق محروم بزنه که حسابش از دست همه در رفته و بازهم 40 سال وزیر باشه و مرد حمایت و یک نفر هزاران خدمت کنه و یک بار عصبانی بشه میشه بی صلاحیت. شما که این مطلب را نوشتید ربات هستید یا (آدم) چون در جناح ما نیست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
12
41
آخه چرا همه چیو بهم ربط میدی؟الان این چه ربطی به احمدی‌نژاد داشت. این که تو دولتی استعفا داد و ازش اعلام برائت کرد در ثانی احمدی نژاد آن لولو خورخوره هست و این آقای که سرکار هست و شما دارین تطهیرش میکنین فرشته؟! تا کی دوقطبی سازی؟تا کی نفرت افکنی؟تا کی تخریب؟تا کی واقعاً بی کن دیگه؟اوایل که تازه سایت افتتاح شده بود یادم بود خودتو اصول گرا معرفی میکردی اما الان فدای مشارکتی ها شدی
آخرتی هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
14
54
اینکه هنوز با اسم،احمدی نژاد بعد ضعفهای روحانی میخواین مردمو بترسونین جالبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
6
6
به همین خیال باش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
21
14
از کوزه همان برون تراود که در اوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
9
38
اتفاقا برخورد مناسبی داشت شما حتما اصل ویدیو را ندیدید تا یک اقدام خوبی در مملکت اتفاق می افتد اینها آن را زیر سوال می برند مثلا یک روز میگفتند چرا هواپیما می خرید پول دارها سوار میشوند چرا مترو میسازید چرا به جاش اتوبوس نمی خرید حالا این مجری لوس و بی نمک میگفت چرا پول بنیاد را خرج بزرگ راه کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
32
13
چه زودچهره واقعی دیکتاتورها را مشخص می کند.حتی اگر قطر نقاب ها بسیار گلفت باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
11
41
فتاح از خودش دفاع نکرد از زحمات دیگران دفاع کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
19
32
مزخرف نگو انتخاب، درجه مزخرفاتتون خیلی رفته بالا ....
چرندیات منتشر نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
9
42
من نه طرفدار اصوالگراها هستم نه طرفدار پایداری ها اما فکر میکنم پرویز فتاح رو به هیچ وجه نمیشه با احمدی نژاد مقایسه کرد. در برخورد با مجری تلویزیون هم کاملاً حق با فتاح بود و اتفاقا این برخورد یکی از نقاط قوت ابن شخص به حساب میاد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
11
40
ایشان عکس العمل مناسبی در مقابل سوال بی ربط مجری نشان داد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
5
23
انتخاب شما که نظرات را منعکس نمی کنید ولیکن بایستی گفت دولت پیر و تنبل قادر به انجام کاری نیست و ژنرال زنگه و آخوندی ها برای افکار عمومی رسوای رسوا شده اند .پیشنهاد می کنم به جای خراب کردن کاندیداهای رقیب کاندیدی پیدا کنیم که اهل کار اجرایی باشد و پیدا کردن فردی به جای حناچی شهردار تهران بهترین گزینه خواهد بود.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
12
27
احمدی نژاد مرد بود اقای فتاح هم همه میشناسن ایشان و احمدی نژاد اگر ریگی به کفش داشتند تا حالا همه جا جار میزدید،برید گندهای خودتان رو بپوشانید
حسین
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
8
18
خدا رو شکر که میخود رئیس جمهور بشه. این که فعلا هست که همه منتقدا رو به هم میدوزه و داغون میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
21
13
بابا صد رحمت به احمدی نژاد!!!!!
مصطفی صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
4
24
چرا شما می ترسین؟!!!
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
8
29
با سلام
خط فکر سیاسی من با آقای فتاح متفاوت است. اما ایشان فردی سالم و زحمتکش است. به نظرم برخورد مجری مناسب نیست . آقای دلاوری تصور می کند با زیر سوال بردن هر اقدامی محبوب می شود. درست است که ابن پروژه طولانی شده است. اما به استهزائ گرفتن آن و ایراد های متوالی و شاید بی مورد صحیح نمی باشد. خوب است مجریان بدون وابستگی به جایی و فردی برخورد مودبانه را بیاموزند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
15
13
پوپولیست های دیکتاتور
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
63
92
آقای فتاح گذشته از اینکه در دولت آقای آحمدی نژاد مسئول بوده در هر سمتی صادقانه و بدون حاشیه و سالم کار کرده بخصوص در زمان مسئولیت در کمیته امداد بسیار کارهای مثبتی انجام داده و از زمانی هم که مسئولیت بنیاد را به عهده گرفته شروع به پس گرفتن حقوق مردم کرده و بنظر میرسه کسانیکه از تصمیمات ایشان بنفع مردم متضرر میشوند بشکل دیگری از ایشان انتقام میگیرند . افتتاح قطعه یک بزرگراهی که برای دهه ها هر شرکت خارجی آنرا نتوانست اجرا کند آنهم با آن کیفیت عالی جزو افتخارات نظام است و باید قبل از هر انتقادی از آن تمجید کرد . راستش آدم یاد حرفای پمپئو راجع به ایران می افتد که هر پدیده ای در ایران را بد جلوه میدهد
پاسخ ها
محمد نیازی
| United States of America |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آشپز کسی است که غذا را میپزد . کسی که با کفگیر از دیگ پلو بر می دارد و در دیس میریزد لزوما آشپز نیست و شاید اصلا آشپزی هم بلد نباشد . پس شور بودن و یا بی نمک بودن و یا دیر حاضر شدن غذا به او ربط ندارد . البته او هم نباید خودش را به عنوان آشپز جا بزند و انتظار تعریف از خودش را داشته باشد !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ایشان انسانی شریف و درستکار است و در هر سمتی خدمت گذار وطن بوده است .کشور ما به انسانهای صادقی چون ایشان نیاز مبرم دارد...ع-بهار
شهروند
| Germany |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
زنده باشی هموطن با تمامی حرفات موافقم در جاییکه اینهمه مسئول حاشیه دار و فاسد هست این مجری برای شهرت خودش یکی از سالم ترین و خدوم ترین نیروهای در جبهه مردم رو خراب میکنه . اگر واقعا مردی مسئولین فاسد و نمایندگان را که بخاطر فساد تایید نشده اند را بیاورید و مورد سوال قرار دهید نه اینکه خدوم ترینها را دلسرد کنید
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
کارس نسبتاوخوب بود قبلا منتهی مدتی است فکرای دیگری تووسرش هست و رویه خودشو تغییر داده

در مورد بررگراه شمال هم هوای سرمایه دارها رو داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
میشه لطفا کارهای مثبت و ثمر بخش ایشون در کمیته امداد را نام ببرید
mojtaba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
14
4
اگه فتاح میخواد بشه کاندید اصول گرا باید تغییر رویه میداد اولین تغییرش تهمت با ایت الله هاشمی بود دومیش همین بود که میخواد بگه ما اصن ناکارامد نیستیم و از خودشون بت بسازن مث احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
4
ان کس که بی گناه ااست از محاکمه چه باک است. تا مشکلی نباشد سوالی پیدا نمی شود. اگر اتهامی باشد جواب محکم و مستدل دارد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
7
هر کس خواست کار کند او را کنار زدند
محمد ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
10
با سلام بنده صبحت های ایشان راگوش دادم علرغم اینکه ایشان می توانست با حوصله بیشتر پاسخ مجری را بده ولی انصافا استدلال اقای فتاح دفاع از 7ماه مسولیت خودش در بنیاد بود و کار گذشته بزرگراه به ایشان بر نمی گشت ومجری هم قاعدتا نمی بایست از ایشان توقع توجیه عملکرد دیگران را می داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
1
7
انتخاب توبه کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
8
دلم میسوزه براتون
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
36
44
اتفاقا دوران شروع نامزدی وی هست. مردم دنبال یک فرد عملگرا هستند.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
11
26
قیمت ساخت بزرگراه در دشت و کوهستان طبق جداول وزارت راه و شهرسازی مشخص است . این مبلغ هر سال یا هر چند سال به روز می شود . با یک ماشین حساب معمولی می توان حساب کرد هزینه ای که این پروژه به بیت المال وارد کرده با احتساب ویا بدون احتساب سنوات . نتیجه شما را نسبت به هر چیزی در این کشور بی اعتماد خواهد کرد
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
53
56
واکنش ایشان منطقی بود. شما از الان ترسیده اید که نکند ایشان برای انتخابات 1400 کاندیدا شود، دنبال بهانه ای برای تخریب ایشان هستید.
ایمان توکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
42
56
سلام و درود خدا بر رزمنده خستگی ناپذیر آقای فتاح عزیز
قرار نیست در مقابل تخریب سکوت کرد.
خیال نکنید چون تریبون دارید هرکاری که به دهید می توانید بکنید.
خدا با صالحان است.
حجت طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
87
25
درود بر دکتر احمدی نژاد و احمدی نژادیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
فتاح زمین تا آسمون با احمدی نژاد فرق داره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
10
4
وقتی فتاحی که به گفته خودش فقط ۷ ماهه در بنیاد آمده ، خودش را سازنده و تمام کننده و سوپر من معرفی میکند ، باید برای اون سوالها هم جواب داشته باشد !
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
11
تیتر شما جز اینکه متعصب بودن و کینه‌ورزی شما را نشان دهد فایده دیگری ندارد
آقای فتاح به حق از مسئولین قبل از خود دفاع کرد و نه حتی از خودش و این کار او بسیار هم با ارزش بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
3
11
درود بر مهندس فتاح مرد عمل و دست پاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
1
11
ببینید من تنها مخالفم رفتارهای احمدی نژاد هستم بلکه به روحانی هم رای داده بودم.
اما به نظر شما این نوع رفتار منطقی است؟ هر کس را بخواهیم بزنیم، سریع بگیم این احمدی نژادی هست و 4 تا عکس با احمدی نژاد رو هم اگر هست بزاریم کنار هم و شروع کنیم....
نه علمی است نه منطقی و نه اخلاقی.
این همان فتاح است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری گذشته هم از روحانی تشکر کرد. هم بعضی اظهارات قالیباف را رد کرد. و از نامزدی انتخابات هم دوری کرد و ...
و جز اینکه یک زمان - در دور اول احمدی نژاد- وزیر نیرو بوده ارتباط خاصی با او هم نداشته.
این هم طبیعی است که آدم به هر دلیل در یک موقعیتی ممکن است عصبانی هم بشود(برای شما هیچ گاه پیش نیامده؟!)
جدای از اینکه آیا نظرش درست بوده یا نه. چون رفتارهای غیر خلاقی به اسم مصاحبه هم متاسفانه در صدا و سیما کم نیست(مقصود حمایت از عصبانیت نیست)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
1
1
ببینید من تنها مخالفم رفتارهای احمدی نژاد هستم بلکه به روحانی هم رای داده بودم.
اما به نظر شما این نوع رفتار منطقی است؟ هر کس را بخواهیم بزنیم، سریع بگیم این احمدی نژادی هست و 4 تا عکس با احمدی نژاد رو هم اگر هست بزاریم کنار هم و شروع کنیم....
نه علمی است نه منطقی و نه اخلاقی.
این همان فتاح است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری گذشته هم از روحانی تشکر کرد. هم بعضی اظهارات قالیباف را رد کرد. و از نامزدی انتخابات هم دوری کرد و ...
و جز اینکه یک زمان - در دور اول احمدی نژاد- وزیر نیرو بوده ارتباط خاصی با او هم نداشته.
این هم طبیعی است که آدم به هر دلیل در یک موقعیتی ممکن است عصبانی هم بشود(برای شما هیچ گاه پیش نیامده؟!)
جدای از اینکه آیا نظرش درست بوده یا نه. چون رفتارهای غیر خلاقی به اسم مصاحبه هم متاسفانه در صدا و سیما کم نیست(مقصود حمایت از عصبانیت نیست)
محسن کمالیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
24
46
بنده اصولگرا نیستم. اما بسیار کار زشتی میکنید که افراد خدوم را تخریب میکنید! از حالا خیز برداشته اید برای انتخابات ریاست جمهوری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
15
15
دست مريزاد فقيهى جان ، مهندس عبدى بهترين تحليل رو داشت ،مسؤلين تلويزيون خيلى.... ، قبول كن چنين سؤالى سابقه نداشت لذا حق داشت فتاح بزنه تو ذوق اين مجرى پر رو ، اما از اينها مهمتر فييهى جان بچسب به كرونا و رفتار سراپا غلط اصول گراها مخصوصاً در قم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
23
24
بعضی مجریان وخبرنگاران انقدر پررو هستند که حد ومرز برای خودشان قائل نیستند بهر حال هر کسی یک ظرفیت دارد وممکن است عصبانی شوند مقایسه فردی مانند افای فتاح با احمدی نژاد خودش نشان دهنده غرض ومرض است فتاح فردی ارام است احمدی نژاد فردی عصبی مغرور وخودخواه است بهتر است احمدی نژاد را با میرحسین موسوی شبیه هم بدانیم چون هر دو لجباز هستند فتاح مردی سالم پاک وارام است خدمتگذار مردم وپاک دست است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
33
21
امیدوارم احمدی نژاد برگرده تنها کسی که بفکر مستضعافان بوده وگرنه هرکی اومد فقط به فکر منافع خودش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
معلوم نیست احمدی نژاد چقدر خدوم بوده که نه نفر از زیر دستانش مستقیم افتادند زندان.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
23
15
حالا جدای از اینکه من خودم شخصا آقای فتاح رو قبول دارم. ولی خداییش یکی بهم بگه احمدی نژادی ها تو سایت انتخاب چکار میکنن
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
20
45
من پایه ثابت هر روزه سایت انتخابم.
اگه غذام دیر بشه مرور خبرهای انتخاب دیر نمیشه.
احسنت گل گفتی.
((( فتاح گزینه اصلی انتخابات 1400 هه)))
و اگه بشه من بهش رای میدم.
چون آدم عملگرا و فاقد وابستگی به احزاب و سیاستمدارانه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
این آقای فاقد وابستگی چطور انقدر پست گرفته پس؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
3
9
من هم تا الان نسبت به انتخابات آینده امید خاصی نداشتم اما الان که خوب فکر می کنم می بینم مردی مثل فتاح می تونه ما رو ازین باتلاق نجات بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
زهی خیال باطل
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
7
اين خبر شما به دليل اينه كه گفته بود كاخ مر مر دست خانواده رفسنجانيه.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
7
اين خبر شما به دليل اينه كه گفته بود كاخ مر مر دست خانواده رفسنجانيه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
7
سلام
لطفا چهره های خدوم را به هر قیمتی تخریب نکنید باید جئابگو باشید.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
4
ما کارکنان کمیته امداد در ابتدا فکر می کردیم آقای فتاح،احمدی نژادی است .ولی پس از مدتی متوجه این مهم شدیم نه بابا ، احمدی نژاد،فتاحی بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
5
پیامی فرستاده بودم که مواردی رو ذکر کرده بودم.
تشکرهای فتاح از روحانی در زمان انتخابات و انتقاد از برخی اظهارات قالیباف و نداشتن مواضع و عملکرد جناحی و ...
بی هیچ توهین و بی احترامی و ... واقعا چرا منتشر نشد؟
حداقل حرفه ای عمل کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
4
پیامی فرستاده بودم که مواردی رو ذکر کرده بودم.
تشکرهای فتاح از روحانی در زمان انتخابات و انتقاد از برخی اظهارات قالیباف و نداشتن مواضع و عملکرد جناحی و ...
بی هیچ توهین و بی احترامی و ... واقعا چرا منتشر نشد؟
حداقل حرفه ای عمل کنید!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
9
ازرییس جمهورالان ما که شما باعث شدی بهش رای بدیم خیلی بهتره
محمد مهدی سخری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
7
لطفا در درج خبر ها و تحلیل ها خدا را هم ناظر بر گفتارتان داشته باشید.همه در آخر در یک وجب جا دفن خواهیم شد.!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
8
3
وای . هنوز احمدی نژاد و اونهایی که شبیهش هستن اینقدر سینه چاک داره؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
11
با سلام ، اطلاق احمدی نژاد ثانی به آقای فتاح جفاست . ایشان انسان منطقی هستند . البته بماند که به هر طریقی می خواهید دق و دلی تان را از احمدی نژاد در بیاورید. کمی انصاف ! هدف وسیله را توجیه نمی کند . لطفا ماکیاولی نباشید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
5
4
با سلام
بزرگراه چین به پاکستان 880 کیلومتر که بیشترش روی هوا وپلها ساخته شده در مدت 36 ماه تمام شد وداره الان استفاده میشه اما اینا 36 ساله هم نمیتونن کل این مسیر 100تا 150 کیلومتر را درست کنند. الان هم بعد افتتاح بسته شده.
اینا این کاره نیستندچرا؟
چون مدیریت درستی حاکم نیست
چون شایسته سالاری نیست
چون حزب وجناح سالاری فامیل سالاری رفیق سالاری بر حقوق مردم ترجیح داده میشود.
چون مدیر دلسوز نداریم.
چون سیستمهای نظارتی واقعی نداریم
چون طرحهای ما نظام مند نیست که شروع وپایان مشخصی داشته باشه.
چون ضرری که به مردم وبیت المال بابت تاخیر اجرای پروژه ها ایجاد میشه را کسی نظارت وپاسخگو نیست.
فرودگاه حضرت امام با فرودگاه دوبی با هم شروع شده مقایسه کنید از همه نظر.
هیچوقت بابت تاخیر غیرمنطقی وطولانی پروژه ها کسی جریمه وتنبیه نشده چون همه خودی هستند.
با این فرمون پیش بریم بیشتر از این غرق مشکلات اقتصادی واجتماعی و.....میشیم باید در سیستم مدیریت کلان مملکت یک تحول اساسی وبر پایه شایسته سالاری وکاملا علمی وبا نظارت شدید وبازخواست ایجاد کنیم تا بتوانیم بر این مشکلات شدید غلبه کنیم.
پول ما در دنیا بی ارزشترین شده باید مدیریت کلان کاری بکنندتا از این وضعیت خارج بشیم.
دلار 7تومن شده15000تومان یعنی 2500 برابر ارزش پول وقدرت خرید کم شده
همین مقدار هم فقر واختلاف طبقاتی زیاد شده ومشکلات اجتماعی هم هم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
11
فتاح مدیر بی حاشیه ایه ، چند سال کمیته امداد بود با مجلس و دولت کاملا همکاری میکرد ، الانم تو بنیاد کارای خوبیو شروع کرده ، درسته اصولگراس ، رقیبه ، اما از رقبای قابل احترامه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
5
جالب است که شما سوال مجری را در کلیپ نکذاشته اید تا معلوم شود ایشان چه پرسیده که فتاح ناراحت شده است. اما شناخت من از فتاح بر می گردد به وزارت نیرو. ایشان هر ضعفی که داشته باشد، صفتهایی که شما به او نسبت داده اید را ندارد. اتفاقا عملکرد او در کمیته امداد نشان داد که با مسئولین فارغ از اختلاف دیدگاه سیاسی همکاری می کند. در آخر هم بگویم که به نظر من فردی مناسب برای ریاست جمهوری نیست و فکر هم نمی کنم که طالب آن باشد.
کمیته امداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
10
4
کافی است نگاهی به عملکرد این شومن، در کمیته امداد بیندازید. به باد فنا داد کمیته امداد را. مددجویان بیچاره را بیچاره تر کرد. تیم تبلیغاتی از خدا بیخبری را هم بکار گرفته بود. از حرکتهای نمایشی و رفتن تا کمر تو چاله آب بود که مثلا داره پیرزن سیل زده رو نجات میده. دیگری هم در خدمت احسان خان علیخانی یار غار گروه تبلیغاتی ایشان بود که در انظار ملت شریف، به سجده افتادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
4
14
آبای فتاح انسان بسیار بسیار شریفی است. متشرع مودب و پاک
این را فقط بر اساس عملکرد ایشان از زمانی که که یک چریک لاغر اندام شجاع بودند تا وزارت نیرو و.. در سمتی که بوده یک کلمه از مقامات قبل خود حتی به کنایه بد نگفت . تنها وزیر دوران احمدی نژاد بود که می گفت وارث تلاش و زحمات همه افراد قبل از خود در این پست هستم و مرتبا با مسولان گذشته جلسه برقرار و از نظرات و تجارب آنها بدون توجه به گرایشات سیاسی استفاده می کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
3
15
ایشان مردی اهل عمل هستند خدا حفظشون کنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
3
13
یک موی گندیده احمدی نژادی ها تو تن اصلاح طلبان نیست.
اطع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
3
12
اقای فتاح اهل ادب اهل عمل مومن وبی ریا است و از قافله سلیمانیهاست مردم قیاس شما را نمیپذیرند چون قیاس وی با احمدی نژاد قیاس مع الفارق و قیاس زمین تا آسمان است ...بیرجند ata
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
1
1
کسی که ریگی به کفش نداشته باشه از چیزی نمیترسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
1
6
18 پیام منتشر شده و تا این لحظه 59 پیام منتشر نشده؟ واقعا چرا این همه پیام منتشر نشده دارید؟ چه چیزی نوشتن که منتشر نشده؟ انتخاب به لفظ نیست، انتخاب به عمل است. سانسور تا این اندازه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
5
این دلاوری کلا ازخودراضیه توبرنامه ملک سلیمان هم دائما به مهمانان گیرمیداد وشبه افکنی میکرد باصطلاح میخوا د بگه من خیلی میفهمم وشجاع هستم وهدفش خراب کردن فتاح وسرداردلها وامثالهم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
12
خیلی تابلو است با چسباندن فتاح به احمدی نژاد قصد خراب کردن او را داشتید ولی نتیجه عکس گرفتید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
2
9
حیف ا ز سایت خوب شماست که اخبارتون را با طعنه و نیش و نوش بیان می کنید . من خیلی شناخت و حساسیتی روی اقای فتاح ندارم ولی چرا ایشون را با احمدی نژادمقایسه میکنید این یک ادبیات غیر اسلامی است . ضمن اینکه ورژن پیشرفته احمدی نژاد رییس جمهور فعلی اقا ی رو حانی است که در همه زمینه ها دست اقای احمدی نژاد را ازپشت بسته است باایشون مقایسه کنید که به روز باشید بهتراست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
3
رسالت رسا نه ای این است عملکردایشان را در این پروژه بررسی می کردید درکنار این حا شیه پردازی
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
2
4
واقعا بعد از این مدت از ریاست جمهوری جناب روحانی و عملکرد اصلاح طلبان در مجلس دهم هنوز شما گیر احمدی نژاد هستید ؟
بلارک
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
1
1
برخورد آقای فتاح به هیچوجه درست نبود یک مدیر ارشد باید خیلی بیشتر از دارای صبر و سعه صدر باشد حتی اگر سوال مجری بیمورد هم باشه این نوع واکنش خیلی بد بود کاملا از بالا به پایین و تحقیر آمیز گارد گرفته بود
امداد گر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
1
ایشون همون بلایی که سر املاک کمیته امداد اورد رو سر بنیاد هم میاره چز یه سری حرفهای تو خالی و پرپاگاندای عجیب تبلیغی برای اقای فتاح هیچ برنامه کاری منسجمی از ایشون ندیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
0
آقای انتخاب همه ما نقاط ضعف و قوتی داریم. اینکه مثل بی بی سی بیایی یک نقطه ضعف احتمالی کوچک را از یک مدیر توانمند که سرمایه کشور است ضریب بدهی، بعد افتضاحات دوستانتان را ماله کشی کنی افتخاری ندارد. در ازای فروش آخرت چه چیزی به تو می دهند که قیمت آنرا داشته باشد. قدری فکر کن و به خود بیا
نظرات بینندگان