arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

شرایط ریوی، قلبی و کلیوی محمدرضا شجریان پایدار است

هیئت مدیره بیمارستان «جم» با انتشار اطلاعیه‌ای، علاقمندان محمدرضا شجریان و دوستداران موسیقی ایرانی را در جریان آخرین وضعیت بیماری استاد آواز ایران گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا، هیئت مدیره بیمارستان «جم» که به طور مداوم وضعیت بیماری استاد شجریان را اعلام می‌کند، طی انتشار اطلاعیه شماره 6 درباره آخرین وضعیت این خواننده پیشکسوت توضیح داد.

در اطلاعیه شماره 6 هیئت مدیره بیمارستان جم آمده است: «درادامه اطلاع‌رسانی شرایط بالینی استاد به مردم هنردوست وهم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، در حال حاضر تب ایشان قطع شده است. ترشحات ریوی بسیار کاهش یافته، ولی به دلیل نیاز به حمایت بیشتر تنفسی، کماکان از دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) برای بهبود شرایط قلبی تنفسی ایشان استفاده می‌شود.

در مجموع شرایط ریوی، قلبی و کلیوی ایشان پایدار است و جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری دربخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند.

با آرزوی سلامتی برای استاد عزیزمان

1398/12/07 ساعت 12:30

هیئت مدیره بیمارستان جم»

گفتنی است، محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران که طی چند سال گذشته دچار بیماری بوده، هفته گذشته به دلیل وخامت حالش در بیمارستان «جم» بستری شده بود که این اتفاق دوست‌داران و هواداران او را نگران کرد و باعث شد آنها جمعه شب چهارم اسفندماه مقابل بیمارستان «جم» تجمع کنند. پس از این اتفاق بیمارستان «جم» هر چند روز یک بار، طی صدور اطلاعیه‌ای مردم را در جریان وضعیت بیماری استاد آواز ایران قرار می‌دهد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سیاوش کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
بنام حضرت عشق استاد محمدرضا شجریان
نظرات بینندگان