arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸

سخنگوی دولت: در یکی دو هفته آتی، همکاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولان درباره کرونا ضروری است

علی ربیعی گفت: در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیازبه همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر [درباره کرونا] بسیار ضروری و موثر خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد جلسه صبح امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا طی رشته توییتی در صفحه شخصی خود نوشت:

«امروز از اول صبح ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی ها و تسلط بر شرایط است و می توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم.

در خصوص وضعیت مدارس کشور، تامین هرچه سریعتر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

روندشناسی‌ها نشان می دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیازبه همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه های مسئولین امر بسیار ضروری وموثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل درگذار از این بحران خواهد بود».

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
خدا ازسر مسول یا مسولینی که می دیدن این ویروس در چین جولان میدهد ولی قطع ارتباط نکردن نگذرد و البته نخواهد گذشت ادم وقتی نگاه میکند به گذشته یک روز بدون بحران نداشتیم هر روز بدتر از دیروز
نظرات بینندگان