arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۶۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
وزیر بهداشت:

مدارس کل کشور تا دوشنبه تعطیل است / کاهش دو ساعته ساعات کاری ادارات

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعطیلی مدارس کل کشور به مدت سه روز، تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد. وی همچنین گفت: قرار شد ساعات کار ادارات با تفویض اختیار به ستاد استانی مبارزه با کرونا و با نظر استاندار و اعلام دانشگاه علوم پزشکی به گونه‌ای تنظیم شود که ستاد استانی بتواند در تاخیر دو ساعته یا کوتاه کردن دو ساعته خدمت رسانی در استان‌ها به شرطی که خدمات مردم معطل نماند، تصمیم گیری شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعطیلی مدارس کل کشور به مدت سه روز، تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

سعید نمکی روز جمعه درباره مصوبات پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا افزود: دیشب تا دیروقت درگیر فشار استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش بودم که در استان‌هایی که آلودگی اعلام نشده، آموزش و پرورش برای دوره سه روزه تعطیل نشود. امروز با مستنداتی که در ستاد ارائه شد و اینکه ممکن است در بیش از ۲۲ استان مورد مثبت در روزهای آینده داشته باشیم، قرار شد مدارس کل کشور از این تصمیم تبعیت کنند تا دوره سه روزه از شنبه تا دوشنبه در سراسر کشور تعطیل اعلام شود.

کاهش ساعت کاری ادارات

وی گفت: قرار شد ساعات کار ادارات با تفویض اختیار به ستاد استانی مبارزه با کرونا و با نظر استاندار و اعلام دانشگاه علوم پزشکی به گونه‌ای تنظیم شود که ستاد استانی بتواند در تاخیر دو ساعته یا کوتاه کردن دو ساعته خدمت رسانی در استان‌ها به شرطی که خدمات مردم معطل نماند، تصمیم گیری شود.

دورکاری برای افراد پر خطر

نمکی افزود: همچنین قرار شد کارمندانی که بیماری زمینه‌ای دارند نیز به گونه‌ای از چرخه کار اداری به سمت دورکاری رفته و حضور فیزیکی نداشته باشند و با تشخیص پزشک معتمد سازمان‌ها دورکاری کنند. افرادی که دیابت یا بیماری زمینه‌ای دارند از جمله این افراد هستند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
دوشنبه البته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
الان تهران ساعت کاری چطوری هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
چرا اعلام نمیکنند در تهران از شنبه از چه ساعتی باید محل کار باشیم؟؟؟
نظرات بینندگان