arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۷۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸

ربیعی: مناطق آلوده تهران، قم و گیلان عفونت‌زدایی می‌شوند/ مشکل ماسک و الکل در هفته آتی برطرف می‌شود

سخنگوی دولت گفت: قرار شد که عفونت‌زدایی در سه استان تهران، گیلان و قم و مناطقی از آنها که بیشتر از سایرین با کرونا درگیر هستند توسط وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی ربیعی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، گفت: جلسه امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا نشان داد ما داریم به اوضاع مسلط می‌شویم و در هفته آتی دستاوردهای بیشتری مشخص می‌شود. مثلاً امروز خبر دادند که انستیتو پاستور کیت‌های تشخیصی که وزارت دفاع تهیه کرده است را با نمونه‌های خارجی تست کرده‌اند و دیده‌اند که جواب می‌دهد و تایید کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز قرار شد که بیمارستانها در مناطقی که شیوع بیشتر است به تخت اضافه بیشتر مجهز شوند و قرار شد که عفونت‌زدایی در سه استان تهران، گیلان و قم و مناطقی از آنها که بیشتر از سایرین با کرونا درگیر هستند توسط وزارت دفاع و نیروهای مسلح انجام شود.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در تصمیماتی برای تامین ماسک گرفته شده اما هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، تاکید کرد: در مورد تامین ماسک هم امروز این موضوع در جلسه مطرح شد و طبق آماری که ارائه شد ما کمبود ماسک نداریم و در طی هفته آتی بیشتر از گذشته ماسک توزیع می‌شود.

ربیعی در پایان گفت: در دوسوم قم هم ماسک توزیع شده و در مابقی مناطق این استان هم توزیع خواهد شد. چند خط تولید هم به کارخانه‌های تولید الکل اضافه شده و امیدواریم با این تمهیدات و عرضه محصولات این کارخانه‌ها از هفته آتی مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
تحت شرایطی که در بسیاری از شهرها و شهرستان ها ماسک و مواد ضدعفونی نیست می گویید قرنطینه لازم نیست مردم را به سر کار و کودکان را به مدرسه رفتن اجبار می کنید در حالی که از کمترین امکانات پزشکی هم محرومند
اینکه دو هفته دیگر ماسک و ملده ضدعفونی برسد چه دردی از کسانی که مبتلا می شوند دوا می کند؟
تازه لابد این ماسک و ماده ضد عفونی را هم به مراکز استان می دهید
لااقل ارگان هایی که کارمندان را موظف به حضور در محل کار می کنند یا مدارس شهرهایی که تعطیل نمی کنید خودتان ماسک و مایع صدعفونی را به مقدار مورد نیاز در اختیارشان بگذارید
اخر این چه وضعی است
چین اگر مرگ و میر دو درصد و کمتر دارد هم امکانات پزشکی هم ماده شوینده هم ماسک در اختیار همه گذاشته و با اینحال مردم همه در خانه هستند تا الودگی کنترل شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
برای چه اینقدر ماسک مجانی به چین فرستادند و رفت و آمد را قطع نکردند که حالا دچار این دلال های بی پدر و مادر شویم برای یک ماسک؟
نظرات بینندگان