arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۰۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
هشدار روزنامه جمهوری اسلامی:

حرم رضوی همچنان مملو از جمعیت است / در قم هنوز عده ای کرونا را جدی نگرفته اند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از مشهد خبر می‌رسد در داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی این شهر هیچگونه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده وجود ندارد و فروشندگان با نصب دست‌نوشته‌هایی از مردم خواسته‌اند در این خصوص سؤال نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از مشهد خبر می‌رسد در داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی این شهر هیچگونه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده وجود ندارد و فروشندگان با نصب دست‌نوشته‌هایی از مردم خواسته‌اند در این خصوص سؤال نکنند.

انتظار اینست که مسئولین قبل از اینکه این شهر به کرونا آلوده شود هرچه سریعتر این محصولات را به مشهد برسانند. همچنین علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های مکرر حرم مطهر رضوی مملو از زائر می‌باشد که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لازم است در این زمینه هم تدابیری اندیشیده شود.

همچنین در قم، عده‌ای هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند و با رفت‌وآمدهای زیاد در خیابان‌ها و حتی برگزاری تجمعات برخلاف توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می‌کنند. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم می‌گوید از روز یکشنبه (امروز) از خروج افراد مشکوک به کرونا از شهر قم جلوگیری می‌شود. به گفته وی، همکاران دانشگاه علوم پزشکی قم در خروجی‌های شهر قم مستقر و با تب‌سنج، افراد را کنترل خواهند کرد و از خروج افراد دارای علائم کرونا جلوگیری خواهد شد و این قبیل افراد، قرنطینه خواهند شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
3
کسی از کرونا وحشت ندارد بلکه از بی کسی این مردم و مملکت وحشت دارند . فقط باد هستند حقوق خوب از بیت المال بگیرند
پریسا
|
United Kingdom
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
12
8
هموطنان عزیز من در هامبورگ زندگی می کنم. در آلمان کرونا کشتار هم نکرده. الان یک هفته است که نه دستکش یکبار مصرف نه داروی ضد عفونی هیچ رقمش نه ژل پیدا نمی شود. به شرافتم در همه شهرهای آلمان همینطور است. در اطریش که کمتر از آلمان هم با کرونا درگیر بوده. در فرانسه.بازیک....شما را بخدا اخبار را ترجمه کنید. چرا میخواهید مردم را آنقدر ناامید کنید. به برادرم که در تهران است وقتی می گویم منهم سه روز است دنبال این مواد میگردم. میخندد و میگوید نمیخواد ما رو با دروغ دلداری بدی! چون شما کار نمی کنید هموطن روزنامه نگا
پاسخ ها
جواد
| France |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
فیلتر شکنت رو با کشور ادعایی که در اون زندگی می کنی ست می کردی بعد از اون کشور امار می دادی
املا صحیح نام کشور ها رو هم یاد بگیری بد نیست
مدت طولانی هست امثال انتخاب رو دنبال می کنم با تحقیق مطلب می نویسن اگه اشتباهی هم داشته باشن خودشون تکذیبه می دن و قبول می کنن روزنامه نگار وظیفه اش اگاهی بخشی که در حد توان مشغولن بی انصاف نباشیم
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
3
1
من مشهد بودم. حرم بسیار خلوت بود و با تدابیر آستان، فقط امکان عبور از داخل محوطه ضریح از بین راهروهایی که با نرده به وجود آوردند وجود دارد. امکان تجمع و نشستن و ..‌‌ نیست. تمام مفاتیح و فرشها و کفشداریها جمع آوری شده.
خبرتان صحیح نیست
در مورد ماسک هم دوستان من از کانادا اخبار مشابهی دارند. کمیابی و قیمت بسیار گزاف
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
1
2
یعنی تو المان هستی اما ذاتت هنوز ایرانیه
نظرات بینندگان