arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

انستیتو پاستور: می‌توانیم روزانه ۱۲۰۰ تست کرونا انجام دهیم

بیگلری گفت: طی هفته گذشته، علاوه بر راه‌اندازی بیش از بیست آزمایشگاه تشخیصی کرونا در سراسر کشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از ده برابر افزایش یافت و اکنون توانایی انجام روزانه ۱۲۰۰ تست در پاستور وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر بیگلری گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و در حال حاضر هیچ نمونه ی در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر علیرضا بیگلری رءیس انستیتو پاستور ایران ضمن اعلام این خبر گفت: تمام نمونه‌های کرونای پذیرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته و در واقع، دو روز زودتر از زمان قول داده شده انجام شد.

بیگلری همچنین گفت: طی هفته گذشته، علاوه بر راه‌اندازی بیش از بیست آزمایشگاه تشخیصی کرونا در سراسر کشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از ده برابر افزایش یافت و اکنون توانایی انجام روزانه ۱۲۰۰ تست در پاستور وجود دارد.

وی با بیان اینکه همزمان کار آموزش و پایش آزمایشگاه‌های راه‌اندازی شده هم در جریان است، گفت: با این اقدام، در حال حاضر در تمام کشور از مشهد تا اهواز و از تبریز تا تهران و زاهدان، با یک سبک و یک پروتکل واحد کار می‌کنند و نماینده سازمان جهانی بهداشت از این اقدام به عنوان کار عالی (Best practice) نام می‌برد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
آقای محترم !!!! تو مگر سواد نداری ؟ اگر نداری عقل که داری ؟ شما نباید از قبل اماده می شدی ؟
نظرات بینندگان