arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۱۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ادغام یارانه نقدی و معیشتی منتفی شد

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی از تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه 99 مجلس، برای تفکیکی ماندن یارانه معیشتی و یارانه نقدی، تمجید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسین میرزایی در توییترش، تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه 99 مجلس شورای اسلامی، برای منتفی شدن ادغام یارانه معیشتی و یارانه نقدی را تمجید کرد.

پیش از این شماری از نمایندگان مجلس تصمیم داشتند، که با جلب نظر کمیسیون تلفیق بودجه 99، یارانه نقدی و معیشتی را یک کاسه کنند تا در نهایت به جای کمک معیشتی و یارانه نقدی، مبلغ 70 هزار تومان زیر عنوان یارانه حمایتی یا هر عنوان دیگری، به هر خانوار پرداخت شود.

این تصمیم نمایندگان موافق ادغام، از آنجا گرفته شده که تعدادی زیادی از اقشار محروم جامعه، نظیر کارگران ساختمانی، بیکاران و بازنشستگان حداقلی بگیر، از دریافت حمایت معیشتی محروم ماندند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی در توییت خود، این تصمیم کمیسیون تلفیق را که به مثابه «لطف خدا» توصیف کرده، مرتبط با هفته ها پیگیری و برگزاری جلسه اقناعی برای نمایندگان دانست.

وی تاکید کرد که یکی شدن این دو نوع یارانه نقدی اجحاف در حق تا دهک های محروم جامعه بود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
سلام من فرهاد محمدی هستم از کرمانشاه که کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستم با سه تا بچه که یه دوقلو و یک پسر دیگه که اول راهنمای هست وباحقوق ماهی 4200000هزار تومان ویه ماشین دویست شصد ملیونتومان ویک پراید سی ملیونی به این خاطر بهم یارانه نمیدن تو ربه خدایه فکری برامابه کنین خواهش می کنم
محمد گوهرنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
2
من مستعمربگیرهستم ماهی420 هزارتومان میدهند خرج من را بچه هایم میدهند یا انه معیشتی به من نمیدهند چرا من جایی در امد ندارم کمک بچه هایم هست اقای وزیر سیر از گرسنه خبر نداارد شما میتوانی زندگی کنی با این حقوق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
سلام به نمایندگان مجلس ایا این مردم بیگناه ورنج دیده میتونم دمقابله ما گران شدن گاز برق واب خوراک فکرمیکند جواب میدن نه بخدا قسم حطا پول برق گاز اب منیشن پس ما چکارکنیم هالا هیچ درامدی هم نداریم معیشتی هم به ماتعلق نمی گیرد با این افزایش قیمت که روز به روز یبشتر میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
من ن ماشین دارم ن خونه ن حقوق بگیر جای هستم. کارگر هستم چرا به من یارانه معیشتی نمیدن هان
نظرات بینندگان