arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

۴۵۰ سرباز اسرائیلی به دلیل کرونا قرنطینه شدند

ارتش اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که ۴۵۰ سرباز به دلیل کرونا در قرنطینه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، ارتش اسرائیل اعلام کرد که این افراد به دلایل مختلف از جمله بازگشت از تعطیلات خارج از کشور و یا در ارتباط با هیأت نظامی که اخیراً از کره جنوبی بازگشتند و یا به دلیل تماس با بیماری که بتازگی از ایتالیا بازگشته است، تحت قرنطینه قرار گرفتند.

این در حالی است که نگرانی از گسترش مبتلایان به "ویروس کرونا" در تل آویو به دنبال ابتلای هفت نفر دیگر به این ویروس، فعالیت برخی مراکز و مشارکت در انتخابات پارلمانی در این سرزمین‌ها را تحت الشعاع قرار داده است.

وزارت بهداشت اسرائیل پیش از این از ابتلای هفت نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا و قرنطینه یک هزار و ۵۰۰ نفر خبر داده بود.

در حالی که مقامات تل آویو نگران هستند که گزارش‌های اشتباه در مورد گسترش بیماری کرونا، موجب ترس مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شود، کمیته مرکزی انتخابات اسرائیل بشدت احتمال تخصیص مکانی برای اخذ رأی از افراد مبتلا به کرونا را بررسی می‌کند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل که بشدت از عدم مشارکت در انتخابات پارلمانی اعلام نگرانی کرده بود، گفت: شاید شرایطی از جمله عوامل خارجی وجود داشته باشد که به این شیوه در تلاش برای دخالت در انتخابات هستند.

انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی که برای سومین بار در یک سال گذشته تجدید شده، قرار است فردا (دوشنبه) برگزار شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان