arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

سایه سنگین ویروس کرونا بر گروه های خودروسازی / محدودیت مسافرت برای کارمندان ، فورد ، فیات کرایسلر و تویوتا

شیوع ویروس کرونا به سرعت خودروسازان در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است ، اما با افزایش شیوع ویروس در ایالات متحده ، برخی از خودروسازان در حال افزایش مسائل امنیتی خود هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شیوع ویروس کرونا به سرعت خودروسازان در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است ، اما با افزایش شیوع ویروس در ایالات متحده ، برخی از خودروسازان در حال افزایش مسائل امنیتی خود هستند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گروه خودروسازی فیات کرایسلر تأیید کرد که اکنون مسافرت کارمندان چه به خارج از کشور و چه در داخل محدود شده است. در بیانیه این خودروسازی تاکید شده است که تنها سفرهای ضروری مجاز به انجامند و سفرهای غیر ضروری محدود خواهد شد.

این خبر در پی تصمیم فورد برای محدود کردن سفرهای داخلی و بین المللی منتشر شده است. بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد كه این تصمیم پس از انتشار خبر دو كارمند فورد در چین انجام شد. فورد در بیانیه ای گفت این تصمیم "برای کلیه نمایندگی های فورد در سطح جهان اعمال می شود و با هدف پیشگیری از بیمار شدن کارمندان فورد انجام می شود. درواقع این حرکت می تواند به کنترل شیوع این ویروس در سطح کارخانه کمک کند."

" این خودروساز همچنین افزود: دو کارمند مبتلا به بیماری کرونا از قبل در قرنطینه قرار گرفته و بهبود یافتند". تویوتا نیز اقدامات احتیاط آمیزی را انجام داده و اعلام کرده  است که "همه مسافرت های خارج از آمریکای شمالی را به موارد مهم اقتصادی محدود کرده است." اما در حال حاضر ، هیچ محدودیتی برای سفرهای داخلی وجود ندارد.

ویروس کرونای جدید، که باعث بیماری به نام COVID-19 می شود ، برای اولین بار در بخش ساحل غربی ایالات متحده و ایالت واشنگتن و کالیفرنیا ظاهر شد. از آن زمان بیش از 200 مورد در ایالات متحده تأیید شده است و دولت فدرال انتظار دارد كه این تعداد رو به افزایش باشد.

 

نظرات بینندگان