arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۶۱۹
تعداد نظرات: ۱۱۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

روحانی جنجالی جلسه ستاد بحران قم کیست؟

در حالی که سیستم بهداشت و درمان قم به شدت درگیر ویروس کرونا و نیازمند تمرکز و حمایت‌های مادی و معنوی همه دستگاه‌هاست، انتشار یک فایل صوتی از جلسه ستاد بحران قم که در آن یک روحانی که خود را طبیب اسلامی معرفی می‌کند جنجال‌ساز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی جنجالی جلسه ستاد بحران قم کیست؟ایرنا نوشت: به تازگی فایل صوتی در فضای مجازی از جلسه ستاد بحران قم منتشر شده که واکنش های بسیاری را به دنبال داشته و بهانه برخی کانال‌ها برای هجمه به نظام و روحانیت شده است. در این فایل صوتی شخصی که خود را تقی‌نیا و طبیب اسلامی معرفی می‌کند، در حالی که مشخص است بدون این که عضو جلسه باشد، با اصرار وارد این جلسه شده است، از رئیس جلسه می‌خواهد به حرف‌های او گوش دهند.

ابتدا مسئولان حاضر در جلسه اجازه صحبت به وی نمی‌دهند و در نهایت با اصرار زیاد، به وی اجازه صحبت در حد دو دقیقه داده می‌شود.

او می گوید به اتفاق ۲۵ تن از اطبای طب اسلامی آمده تا صدای خود را به گوش رهبری برساند.

تقی‌نیا می گوید ۱۲ سال در حوزه طب اسلامی زحمت کشیده است؛ در همین ابتدا بین وی و یکی از حاضران در جلسه بر سر مدرک تحصیلی او جدال لفظی رخ می دهد و فرد مذکور به وی می گوید: «از کجا در زمینه طب اسلامی مدرک گرفته‌اید» و تقی نیا پاسخ می دهد: «از حوزه». پزشک در جواب می‌گوید: «حوزه علمیه صلاحیت دادن مدرک پزشکی را ندارد.» تقی نیا هم پاسخ می دهد: «آیا امام صادق هم صلاحیت ندارد و ...»

در ادامه، این روحانی به انتقاد از اقدامات بهداشتی انجام شده می‌پردازد و می‌گوید: تا کی و کجا می‌خواهید همه جا را با الکل ضد عفونی کنید و ماسک بزنید. وی همچنین مدعی می‌شود که در تاریخ اسلام سابقه نداشته ۱۲۰ جنازه را بدون غسل و کفن و در گور دسته جمعی دفن کنند. مگر حرم اهل بیت ریسک پذیر است. مگر شفاخانه حضرت رضا پنجره فولاد نیست. به چه مجوزی آنجا را با الکل و مواد دیگر، ضد عفونی کردید؟!

وی ادامه می دهد: بنده به نمایندگی از اطبای طب اسلامی، تبریزیان، روازاده، ضیایی، خیراندیش و قاسمی اعلام آمادگی می کنم از صفر تا صد بیماری کرونا را به وسیله طب اسلامی به استعانت از ذات اقدس احدیت درمان کنیم.

وی می‌گوید هدفش این بود که اعلام موجودیت کند تا در روز قیامت شرمنده اهل بیت نباشد.

تقی نیا کیست؟

رمضانعلی تقی نیا، از ارادتمندان تبریزیان است که در کانال وی به عنوان فرد مستقل و مورد تایید تبریزیان معرفی شده است. عباس تبریزیان همان کسی است که ماجرای آتش‌زدن کتاب «اصول طب هاریسون» توسط وی و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی جنجال‌ها و واکنش‌هایی رسمی و غیررسمی را به دنبال داشت؛ تا جایی که صدای وزارت بهداشت و مدیر حوزه‌های علمیه هم درآمد.

تقی نیا همچین به عنوان استاد طب شیعی در سایت‌های محلی استان‌های شمالی کشور معرفی شده است که به سخنرانی و ویزیت رایگان بیماران لاعلاج و صعب العلاج(تمام بیماری ها)! مشغول فعالیت است.

این در حالی است که براساس نامه‌ای که علیرضا عسگری مدیرکل وقت دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت در سال ۹۶ به معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی نوشته است، فعالیت تبریزیان و شاگردان وی در حوزه طب سنتی و اسلامی غیرقانونی اعلام شده و خواستار رصد و نظارت بر فعالیت‌های غیرمجاز آقای تبریزیان و شاگردان وی و معرفی متخلفین به مراجع قضایی شده است.

حال سوال اینجاست که با وجود اینکه وزارت بهداشت بارها نسبت به فعالیت‌های غیرقانونی تبریزیان و همفکرانش هشدار داده و سیستم بهداشت و درمان کشور نیز از ناحیه آنها متحمل هزینه‌های بسیاری شده است، براساس کدام منطق اجازه حضور این اشخاص در جلسه مدیریت بحران استان قم که با موضوع کرونا تشکیل شده، داده شده است. آن هم در شرایطی که سیستم بهداشت و درمان استان و شهر قم این روزها به شدت با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و نیازمند بیشترین تمرکز و حمایت از سوی مسئولان است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد با یکی از اعضای جلسه همراه شده و مسوولان جلسه هم ابتدا متوجه غریبه بودن وی نمی‌شوند و در میانه جلسه نیز به زور مجال صحبت می‌یابد و دقایقی صحبت می‌کند.

گفتنی است بعد از اقدام جنجالی تبریزیان در آتش زدن کتاب هریسون شایعاتی درباره بازداشت وی منتشر شد، اما بعدا مشخص شد وی به نجف عزیمت کرده است. اکنون در حالی نمایندگان وی در حال فعالیت در فضای حقیقی و مجازی کشور هستند و نامه‌نگاری وی به سفرای چین و ایتالیا و تجویز روغن بنفشه و.. دستاویز تخریب وجهه روحانیت شده که در روزهای اخیر، رسانه‌ها از بازداشت فردی که مدعی ساخت داروی کرونا شده بود، خبر دادند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
25
85
انتخاب جان خواهشا دیگه خبر از اینجور ادم ها در سایت بارگذاری نکن چون روی اعصاب ملت راه میروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اصلاً مگه نمایش رادیوییه؟ الان من تو خونمون با صدای فلان مسئول تعطیلی مملکتو اعلام کنم همین قدر روش تحلیل می‌رین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
18
110
اتفاقا الان وقت اثبات حقیقته بایدبزارن امثال این افراد ورود پیداکنن تا اصل قضیه برهمگان روشن شود
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
کروناییشان کنند و بگند خودشان را درمان کنند و‌گرنه خدای نکرده مردم بیمار را میکشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اصل قضیه مشخصه، خداوند کریم به پیغمبرش موسی وحی میکنه برای درمان بیماریش نزد طبیب بنی اسرائیل بره، بعد یه عده نمیفهمن همین علم پزشکی الان خودش لطف خدا به بندگانش هست،
اصلا شاید همین امثال تبریزیان و دوستانش نیت بد و نادرستی برای این کارها داشته باشن الله اعلم...
سعید
| United Arab Emirates |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
سلام.
بنا بر اعتقادات مجریان طب اسلامی اولین شرط برای شفا اعتقاد کامله.
پس اگر اعتقاد سست باشد شفایی هم حاصل نمیشه.
در این بین کسی که باید ثابت کند بیمار اعتقادش واقعی بوده یا خیر همین اطبا اسالمی هستند.
در بیماری کویدو ۱۹ بسیاری از بیمارلن با استراحت بهبود میابند.
تعدادی نیاز به بستری و عده ایی نیاز به مراقبت های ویژه دارند.
از بین دو گروه آخر بای گشت و افراد معتقد را پیدا کرد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
میشه بفرمایید هزینه اش رو کی بده ؟ اگر خودشون بدن ایراد نداره 4 نفرشون الوده بشن تست مثبت بشه بعد درمان بشن ب روش خودشون بلا مانع است در غیر ایصورت... ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
به چه قیمتی
کدوم بیمار کرونایی حاضره درمانش را در icu بسپاره دست اینجور آدمهای ماجراجو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
37
58
مشکوکه, مگه ستاد بحران سر کوچس که هر کی خواس بره اونجا؟ مسئولین استانی هستند.حالا چطوره دو دقیقه به ایشون اجازه افاضات داده اند اون بعد هم فایلش پخش میشه و بهانه ای است برا حمله به طب سنتی خودش جای تامله داره, این همه آدم فرهیخته از خود پزشکا در طب سنتی کار کرده اند چرا حالا روی این شخص مانور داده میشه از ستاد بحران دولت , جای سواله.احتمالن بعضی خواستن از تاکتیک بهترین تخریب بدترین دفاع هست استفاده کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
یعنی منظورت اینه که این هم ،کار دشمنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
6
77
چیزی که هنوز به صورت رسمی شفاف نشده اینه که تبریزیان و کارهاش مورد تایید نظام هست یا خیر ؟ اون تحت تعقیب هست یا خیر ؟ پاسخ معلومه وقتی هنوز افرادی مثل این آقا در جلسه و بدون دعوت نفوذ کرده و اظهار فضل می کنند و خودشون رو با امام صادق مقایسه می کنند و خبری از هیچ واکنش قضایی در این رابطه نیست . یادمون باشه این روزها بر سر احتکار لوازم بهداشتی چه اقدامات و خط نشان هایی که کشیده نمیشه . مورد جناب تقی نیا بیشتر نباشه کمتر نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
69
38
جناب ؛ با این همه آسمان و ریسمان بهم بافتن ؛ این آقا که چیز بزرگی نخواسته است که وزارت بهداشت این اندازه از او می ترسد . یک مریض را به درخواست خود مریض به او بسپارند تا ببینند چه میکند . شاید ؛ فقط شاید بتواند کاری کند . شاید وزارت بهداشت از این می ترسد که رقیب پیدا کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
مگه جان یک انسان بی ارزشه که بازیچه دست امثال این آقا بشه؟
ناشناس
| Australia |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اینها وقتی مریض مرد هزار دلیل میآورند و بگردن وزارت ارشاد میاندازند. تجربه در کارشان نیست. مثلا میگویند باید بیشتر روغن بنفشه استفاده میکرد و یا عمرش بدنیا نبود. بلاخره اینها همه قصور ها روبا انشالله و‌ماشالله و‌مشی الهی قاطی میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
کاملا موافقم منها به یک شرط
این آقایون تعهد بدهند در صورت ناتوانی در درمان ویا آسیب زدن به سیر بیماری و اتلاف وقت بیمار، خسارت و دیه بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
چرا جان مردم به خطر بافته
ایشان را به بیماری مبتلا کنند و قرنطینه کنند
اگر بعد از یک ماه علایم بیماری نداشتن یعنی ادعا درسته
احمد
|
Norway
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
9
63
پس با بودن این اشخاص در مملکت احتیاجی به دانشکده و موسسات پزشکی نیست و بودجه آنها را به جیب این آقایان واریز نمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
7
70
اون پزشک سوال کننده بایستی می پرسید کی گفته ثابت کن از امام صادق مدرک گرفتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
امیر المؤمنین هم اگر در زمان امام صادق بودند از پزشک نصرانی استفاده نمیکردند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
12
89
یعنی به بدبختی خودم و ملت ایران مطمئن شدم .......خدا به دادمون برسه
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
93
27
من خودم چند بار از داروهای ایشپن استفاده کردم و صادقانه میکم موثر بوده
وقتی ایشون با این قاطعیت میگن با داروهای طب اسلامی میشه بیماذی ای رو درمان کرد راهش فرار وزارت بهداشت نیست
حداقل روشهای ایشون رو به شکل بالینی تست کنید مثلا در مورد همین کرونا وقتی با ۳ هزار تومن و بدون ضرر امکان تست هست چرا امتحان نمیکنین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
واقعا متاسفم برات متاسفم که کوته فکری مثل تو هم وطن منه باورم نمی شه خدایا به دادبرس!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شما در حد سرما خوردگی بودی خوب شد . مشکل مملکت اینکه تفاوت را متوجه نمیشید امثال شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
صفر و صدی نباشیم.
دستورات اسلامی و طبابت ایرانی در پیشگیری و درمان بیماری ها موثر هستند. پزشکی نوین هم توانا و کارآمد است. میشه از هر دو کمک گرفت. چرا همش یاد گرفتیم طرفین رو تکفیر کنیم.
بالاخره ابوعلی سینا، حکیم جرجانی و ... صاحب علم طب بودند. علوم جدید هم همینطور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
داداش من ابن سینا در تجویز خودش مینوشت که این دارو برای فلان فرد که در فلان جا زندگی میکند مؤثر افتاد. امروز بهمین دلیل یک دارو باید بعد از تحقیقات بسیار که در معرض نقد دیگران قرار بگیرد اول روی حیوانات و بعد روی صد بیماران جواب کرده با رضایت خودشان امتحان بشود.
دوست بنده هم با همین دارو‌ها از سرطان مرد! آیت الله شاهرودی هم دومیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
ابو‌علی سینا یک پزشک تجربی بود. حتی طب او امروز کارآمد نیست. در مسجد یک دارو بنام امام کاظم ع داده اند به مردم!
علی
| United States of America |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
خود ابن سینا و جرجانی هم از دست اینها فراری بودند
صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
حسام حرف درستی زده است و طبابت بیش از آنکه نیاز به سند و مدرک داشته باشه نیاز به مهارت و حذاقت داره .
من خودم دیده ام برخی از جراحان بزرگ برای بدست آوردن مهارت به شکسته بندان محلی رجوع کرده اند .
انکار هر حرفی می شود و کاری نداره با یک نه همه چیز تمام می شه
بیهوده سخن به این دراز ی نبود
معلومه که وزارت بهداشت داره از دست آقای تبریزیان فرار می کنه که به هوچی گری روی آورده است .
و الا این گوی و این میدان
اگه دروغگوست در میدان عمل رسوایش کنید نه اینکه فقط بنشینید و از بی مدرکی اش بگوئید
دعوی او این نیست که مدرک مثل شماها داشته باشه که ازش می خواین
او میگه من طب خاصی آورده ام
بگو بیا جلو این گوی و این میدان ببینیم چه می کنی نه اینکه با هوچی گری فرار کنین
کاوه
| Germany |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
وقتی به پزشک ها به خاطر مخالفت با یک همچین موجودی، حکم شلاق بدن همین میشه دیگه. خود وزیر گفت، چیزی به نام طب اسلامی نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
95
13
این فرد رو شما دارید برعکس جلوه می داید. از خدا بترسید .نویسنده این خبر از شر این متن در امان نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
هر چند نفر که دور هم جمع میشوند ادل یک گروه فشار درست میکنند .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
5
32
بزرگترین عیب این مملکت این است که متاسفانه هیچکس نیست که حرف اخر را بزنه
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شما طرفدار اقای قالیبافی؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
12
48
باید بره دادگاه پاسخ گو باشه.
نمری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
15
52
دراینکه طب اسلامی وجودخارجی نداره شکی نیست ولی حالا که دارویی برا کرونا نیست اجازه بدن وارد عمل بشن اگه چیزی توچنتشون نباشه رسوامیشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شما جانت را بدست اینها میسپری؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
آفرین درود بر شما . آقایون رو بفرستید چند تا بیمار کرونایی رو معاینه و معالجه کنند. اگر معالجه شدند چه بسیار عالی و ...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
با جون مردم بازی کنن که طرف رسوا بشه چرا باید به حرف مفت توجه کرد
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
13
73
اگر با این افراد برخورد قاطعانه نشود مانند خود ویروس کرونا جامعه را نابود خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
چه کسی او را به جلسه برده و بعد فایلش را پخش کرده ؟؟
احمد
| Norway |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
متاسفانه اینان مدتهاست که جامعه را با این نوع نظرات به نابودی نشانده اند
مرتضی امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
12
70
این آقایون علمای باصطلاح طبیب اسلامی سوادشان از علمایی همچون آیت الله بروجردی و حائری و شیرازی و ... که در زمان شان همه جور مرض و گرفتاری از سر و کول مردم بالا می رفت بیشتر نیست و حالا مهم نیست که با تکرار توهمات دینی خود آبروی خودشان را می برند مهم اینه که متاسفانه مردم ما دین اسلام رو با نام این آقایون می شناسند و با این حماقت هایی که صورت می گیرد دین مردم تضعیف می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
دو کلمه هم ازمادر عروس شنیدیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
6
94
اینها را ببرین به یکی از بیمارستانها و بگویید درمانشان کنن در صورت عدم درمان همانجا اعدامشون کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
مگه این همه دکتر را که سالانه اشتباه فاحش می کنند را کسی کشته شما سریع حکم صادر می کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
و در صورت درمانگری هم هوچی ها رو اعدام کنن
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اعدام نمی‌خواد ، خودشون کرونا می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
همون طور که بقیه مدعیان را ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اتفاقا این آقایون هم همینو میخواهند
میگند مردم را نکشید
میگند بیایید باکمک همدیگر درمان کنیم
حرفی برای گفتن دارند اجازه حرف نمیدهید
نمونه اش هم همین جوسازی..
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اگر اینقدر مطمئن هستند به درمان! بدون ماسک برن درمان کنند. اعدامم لازم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
جون مردم بازي نيست. خود اين ها بايد به ويروس آلوده بشن و اگه تونستن خودشون رو درمان کنند
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
8
60
مملکت هردم بیل یعنی این
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
6
50
دو نفر بدین دستش درمانش کنه نکرد اعدامش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
آخه چرا دو نفری رو بدن دستشون که ممکنه تو همون بیمارستان خوب بشن به نظر من خود اونارو آلوده کنن بگن برین خودتونو درمان کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
5
26
اخوی چرا اینقدر خودتان را به در و دیوار می کوبید؟!شجاعت ندارید حرفی را نزنید و یا اینکه کامل بزنید!!!
وقتی برای یک ساعت کاری نمیوانند تصمیم بگیرند ...وقتی ملت همیشه در صحنه جاده شمال را قفل کرده اند ...وقتی .....خوب اینها هم رشد میکنند برادر جان!!!
علی
|
United States of America
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
3
65
به نظرم برای چند روز ایشون و دوستانشان بروند غسالخانه قم جوری که خودشان گفتنه اند کار کفن و دفن بیماران کرونایی را انجام دهند. تا نیت ایشان روشن بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
3
62
خیلی ساده ست برخورد با این دوستان...
بگین برن پیش بیمارای کرونایی.. به اینا انتقال داده بشه.. بعد که تستش.ن مثبت شد.. خودشون رو مداوا کنن
اگه تونستن مداوا کنن ک فبها‌.. اگرم نتونستن که کفها!!

یکی نیست بگه ک.. امام صادق بهت گفت داروش رو ۵۰۰۰تومن بفروشی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
نه گفته مجانی بدید این چه حرفیه
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
واقعا نظر خوبیه من هم موافقم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
5
30
مشکل اینجاست که باید افراد برخورد جدی نمیشه اگه ی مدت میفرستادنشون زندان اونم انفرادی که بیخود و بی جهت اجازه ب خودشون ندن در مورد جون مردم حرف بزنن خوب میشد . مشکل بالا دستیا هستن. که این افراد اینجور گستاخ شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
8
33
طب اسلامی بر پایه حفظ الصحته نه درمان حتی یه مورد درمان جدی در یک بیماری صعب العلاج نداشتن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شما راست می گی یک کمی دورو برت تحقیق کن آیا کسی را درمان کرده یا نه تعصب به طب یهودی چشمانتان را نا بینا کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
ادعا می کنی داداش
خیلی ها به دستش درمان شده اند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
2
آیا هرکس که ادعایی دارد باید با فحش و لعنت با او برخورد کنید یا اجازه اثبات ادعایش را به او بدهید؟ داروهای طب اسلامی معجزه میکند معجزه!!! من که فقط از داروهای طب اسلامی استفاده میکنم و به شما هم پیشنهاد میدهم که حداقل چشم بسته هر چیزی رو رد نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
خدا بداد ما برسد. همین یک ذره ایمان را هم از دل مردم میبرند خلاص.
مسلمانان خیلی کشورهای دیگر مثل هند سر اذان تو‌خیابان روی زمین سخت و‌خاک نماز جماعت بپا میکنند. اینجا آقای قرائتی چندین سال هزینه کرد و زحمت کشید ولی نشد. اگر از ایشون بپرسی چرا ؟ میگوید بودجه کم دادند و‌نشد سر هر کوچه یکدونه مسجد بسازیم !! تو‌مدرسه ها و ادارات کم اجبار کردند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
2
ما چرا باید انقدر با هم بجنگیم نه پزشک ها حرف طب سنتی رو قبول دارن نه طب سنتی حرف پزشک ها رو . کل علم جدید روی ازمایش بنا شده
خود اینها می گن ما رو بفرستین تو کرونایی ها ما کرونا نمی گیریم. خب بفرستید برن بعد هم خودشون رو درمان کنند اگر شد که فبهاالمراد از چی می ترسیم . ما هم همون کار رو می کنیم
اگر نشد که خودشون با دست خودشون از بین می رن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
3
این همه توهین کردین
به قول رئیس دولت جمهوری اسلامی
آمار باما سخن میگه
این آمار وزارت بهداشت ایران
با کادر ۷میلیونیشون )به قول یه بنده خدا میگفت دارن ارتش بیست میلیونی آماده میکنن
آمار کشته های یک سال میانگین۳۷۷هزار نفر(تو سایت ثبت احوال ببینید و بدنید بخاطر چه چیزهایی مرحوم شدن)
۱))بیش از ۱۴۰هزار نفر بر اثر نارسائی قلبی و گرفتگی عروق کردند
۲)بیش از ۵۰هزار سرطانی مردندو سالانه بیش از ۱۱۰ هزار سرطانی داریم(خودشون میگن سونامی سرطان)
۳)فقط سال گذشته بیش از ۱۰۰هزار نفر بر اثر فشار خون مردند(بیش از ۱۱میلیون فشار خونی تو غربالگری مشخص شده که قطعا آمار بیشتر اینهاست)
۴)درسال بیش از ۲۵هزار نفر بر اثر دیابت مردند و بیشتر ۱۰۰هزار نفر پاهاشون قطع شده
۵)یه چند هزار نفر هم بر اثر تصادفات کشته
تازه اینها فقط آمار مرده های ماست(همین آدم هایی که ممکنه تو فامیل ما بوده باشند و زود رفتند)
خودشون میگن هر ۱۰تا۲۰سال اطلاعات به روز میکنیم
یعنی تو این مدت هر چقدر تلفات داشتیم اشکال نداره
یه ۱۰سال دیگه با یه شیوه و داروی جدید میریم جلو تا ببینیم نتیجه چه میشه
این حال و روز طب مدرن است با هزینه های هنگفت
که سالانه بیش از یک میلیون خانوار ایرانی به خاطر هزینه های پزشکی میرن زیر خط فقر
راست میگین چون طرف بورسیه از آمریکا و غیره داره
متخصص و فوق تخصص هست دیگه املن
بزار این ها بیسواد
شما باسواد
اگر نمیترسن بزارن برن امتحان کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
1
اوایل انقلاب که بحث تعهد و تخصص مطرح بود ، مرحوم بازرگان در نماز جمعه گفت آیا کسی میپذیرد که سوار اتومبیلی شود که راننده اش تعهد دارد ولی گواهینامه رانندگی ندارد؟ عده ای پاسخ گفتند که انسان متعهد خودش بدون گواهینامه راننده نمیشود. مثل اینکه دنیا عوض شده و این ظاهرا متعهد ها داعیه رانندگی بی گواهینامه را هم دارند. میگویند امام کاظم راجع به اینجور بیماریها تحت عنوان وبا صحبت کرده اند. حتی نمیدانند که وبا بیماری شکم و روده است و این یکی ریوی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سلام برادر دکتر چمران بود نه مرحوم بازرگان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
از ایشان بپرسید می دانند که پنجره فولاد را در زمان شاه عباس ............. درست کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
3
این دنبال نعروف شدن وشهرت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
2
این ازهمان افرادی است که معصوم فرمود کنر مرا دودسته شکستند این آقا چندسال ضرب ضربا ضربوا درحوزه خوانده حالافکرمیکنه ابوعلی سیناست نباید تصویر این افراد را درسایتها قرارداد چون دنبال همین هستند این به من بدهند میگویم اول حمدوسوره را درست بخوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
0
باید دران حلسه به او گفته میشد یامن اسمه دوا وذکره شفایعنی پزشک دوا میده پشفاخدامیده پس فضولی موقوف
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
متاسفانه در کشور ما هر کسی بر خلاف جریان آب شنا بکنه به راحتی خودش را مطرح میکنه تا قبل از ماجرای درمان کرونا با روغن بنفشه چند درصد مردم تبریزیان را می شناختند اما حالا با چرندیاتی که میگوید شناخته شده تر شده است بهترین راه برای شناخته شدن بعضی از دوستان نیز حرف درستی میزنن خود این آقا را به ویروس آلوده کنید و تست بگیرید دوباره ایشان به درمان خودش بپردازد اگه نتیجه گرفت که میتوان خیلی از بیماران را نجات داد و چه بهتر از این میتونه طب اسلامی را به دنیا معرفی کنه و اگر هم موفق نشد ضررش به خودش بر میگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
به نظر من کل اونایی که همچین ادعایی دارن مثلا همین اشخاصی که اسم بردن، تبریزیان و خیر اندیش وروازاده و... که انقدر مطمئن به درمان کردن کرونا هستند. باید بیارن و همشونو مبتلا کنند اگه درمانشون رو خودشون اثر کردکه چه بهتر اگه هم نکرد باز حداقل از شر همچین تفکرایی خلاص میشیم
در غیر این صورت اینا همیشه ادعا خواهند کردک ما می تونستیم ولی نذاشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
2
زیر نظر پزشکان مریض ادم ریه بدین دوا کنه
اگر کرد که حرفش ثابت و اجرش برقرار
اگر نکرد رسواش کنید همه بدانیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
2
اینها که می گویند وداد می زنند ما را ببرید پیش بیماران کورنا یی اگر اینا را باطل می دانند چرا نمی برند علنی برای مردم نشان بدهند اگر بقول شما ها تو خالی باشند برای همیشه مردم آگاه و روشن می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
0
مناسفانه همه چیز لوس شده است. جوزه کار خود را رها کرده و له طبابت روی اورده است. مناسفانه در دانشگاه نیز افراد وا مانده از خدمت و فاقد تخصص در دانشکده ها و گروه های زمین شناسی به زمین شنتسی پزشکی روی اورده اند. فاجه تست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
3
نمیدونم به یکی از علما بود یا یکی از امام هامون گفتن فلانی وقت قرآن خوندن از هوش میره، فرمودند بنشونیدش لب پشت بوم بگید قرآن بخونه اگه باز از هوش رفت که فیلمی در کار نبوده اما اگه از هوش نرفت همانا.... . حالا این آقا رو بدون ماسک و تجهیزات یه چند دقیقه ای در بخش کرونایی ها اجازت هم صحبتی بدهند اگر....
ناشناس
|
Indonesia
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
1
ایشون که از خودش دارو درست نکرده از احادیثی که از ائمه داریم گفته که این دارو برای این درمان هست. امتحانش که مجانی هست.حداقل مث این دارو های شیمیایی کشنده نیست.دوره امامت دوازده امام ما هم اینگونه بود که به امامان اجازه داده نمی شد و آنها را زندانی میکردند.تاریخ مدام در حال تکراره...افسوس که با این گونه افراد که هیچ سودی برای خودشان نمی خواهند و هدفشان نجات مردم و رضای خداست اینگونه برخورد میشه!
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
2
باسلام وباارزوی ازبین رفتن این ویروس لعنتی ازسرملت وجمیع مسلمین.متاسفم ازاینکه درجامعه مابرای همچین مسایلی،سریعآاتخاذجبهه وواکنش جناهی،گروهی و...مینمایند.درچنین بحران ملی،کشورموظف است ازنهایت علم وتخصص وامکانات موجوداستفاده نمایدتامشکل مرتفع گرددویه بنده خدایی هم فارق ازلباس وظاهروغیره اعلام موجودیت نموده،ولی هزاران تاسف جلو وی راچنین سدودولت نیزبجای حمایت ازوی ازسمپاشان برعلیه اوحمایت میکند.چه اشکالی داشت نطران فرد هم امتحان میشد شاید مشیت الهی چیز دیگری بود.
محمد کاوند
|
Malaysia
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
0
با سلام
حضرت آقا صراحتا فرمودن هر عملی باعث شیوع این بیماری شود سیئه است . اینها واقعا محصول کجا هستند که فرمایش رهبری را هم اطاعت نمی کنن
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
ببینید دوستان عزیز اولش عرض کنم که پزشک هستم و تا حدودی از نزدیک با آقای تبریزیان و شاگرداش ارتباط داشتم... این نوع برخوردشون مثل آتیش زدن کتاب هاریسون و...قطعا غلط و کاملا اشتباه و خطاست.
اما عزیزان اینو بدونید که واقعا بعضی از صحبتاشون و درماناشون میتونه درست باشه و نتیجه بده منتها نُکتش اینجاست بایستی این ادعاها بیاد در پژوهشهای بالینی راستی آزمایی بشن و درجه ی تاثیر پذیریشون ثبت بشن...
فقط خواستم بگم که درسته ما تاییدشون نمیکنیم ولی بدونید به طور مطلق و کامل نمیشه ادعاهای درمانیشون رو رد کرد. (لااقل از نظر منی که باهاشون آشنا هستم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
متاسفانه حوزه هنوز نتوانسته است با این افراد سودجو و کلاهبردار که هم آبروی حوزه را می برند و هم آبروی دین را و هم سوء استفاده های مختلف می کنند برخورد قاطع کند. هر وقت مدیر محترم حوزه توانست افراد نفوذی را شناسایی کند مشکل حل خواهد شد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
2
چرا میخواهید زیراب طب سنتی بزنید حالا که طب جدید هم کاری برای کرونا نکرده بنده رفتم بیمارستان و دیدم چیز خاصی ندارید شاید آنها بتونند کاری بکنند چند نفر با رضایت خودشان انجام دهند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
0
این فایل صوتی نشان می دهد که نباید به مسئولان امیدوار بود. به جای این که این آدم را با تیپا بیندازند بیرون برای جلسه بعدی دعوتش می کنند. خودمان به فکر خودمان باشیم. مسئولان مان با تهدید ضمنی تکفیر (یعنی امام صادق هم صلاحیت نداره؟) از طرف این آدم جا می زنند و سلامتی میلیونها نفر را به خطر می اندازند. به جای دعوت این آدم به جلسه بعدی، دهانش را با سرب پر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
2
الان بهترین موقع برای حل همیشگی دعوای بین طب سنتی یا اسلامی با طب جدیده بهتر ایشون رو بدون ماسک وتجهیزات مدرن ببرن تو یکی از بیمارستانهای کرونایی و با یه دروبین فیلم برداری مستند ضبط کنند ونتیجه اش رو هم از صدا وسیما پخش کنند بلاخره یا می تونه یا نمی تونه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
0
هر فرد اختیار دارد روش درمان خود را انتخاب کند .....چه با روشهای سنتی چینی ،چه با روشهای سنتی ایرانی و انواع روشهای طب مکمل ....و بهای انتخاب خود را هم پرداخت خواهد کرد ....این روشها میتواند ارایه شود و هر کس خواست انتخاب کند ....اینکه نام خود را پزشک بگذارند مطروداست ،پزشک شدن مراتب و شرایط خود را دارد و مربوط به علم پزشکی مدرن است .....حقانیت هر شاخع از طب مکمل را تحقیقات و امار نشان می دهد ....اینکه در جلسه ای برای شهر قم ایشان هم حضور دارند پذیرفته شده نیست .....چرا که سایر شاخه های طب مکمل هم باید این حق را باید می داشتند ....اگر این افراد ادعای این را دارند که شاخه ای از طب مکمل هستند باید مدارک و ادله و امار بدهند تا توسط افراد متخصص در دانشکده طب مکمل بررسی شود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
2
شما تحمل شنیدن دوکلمه حرف کسیکه سالها درهمان موضوع مطالعه وکار کرده را ندارید؟!
این همه توهین وبی ادبی نسبت به کسی که فقط نظر علمی خودش را گفته واقعا سزاواراست؟
حاضرین حرفش را شنیده و نهایتا قبول نکنند چرا جوسازی وسیاه نمایی میکنید
پاسخ ها
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
دقیقا
آخه وقتی پای طب ابن سینا و همچنین اسلامی سنتی بیاد وسط بازار کار پزشکای طب سنتتیک کساد میشه
بنده تو بخش سرطانیها کار کردم
این پزشکان متخصص هیچ غلطی نکردند غیر از ازدیاد جنازه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
0
آقای تقی نیا از دو حال خارج نیست یا از جای حمایت شده که با چنین جسارتی حرغف می زند ویا عقلش را از دست داده چون نه عقل نه منطق نمی پذیرید که انسان سالم چنین ادعای بکند امروز دیگر انسان عاقل زندگی اش و جانش را به اگر وشاید احتمالا نمی سپارد هرچند علم پزشکی این همه پیشرفت کرده ما خودمان هر دکتری را قبول نداریم تا برسد به اینکه این آقا با دست خالی وادعای دروغین می خواهد ثابت کند چیزی بلد است یا خیر لازم هم نیست به نفع خودش هم هست برود بشیند مثل همه ی مردم توی خانه و به نظافت ورعایت بهداشت بپردازد غافل از اینکه با این کارش دارد خود وهمفکرانش رابی ارزش می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
5 تا بیمار کرونایی که خوشون راضی هستند دست این پنج شش نفر بدهند. تا با هم درمان کنند.
یا اینکه یکی اینها را به کرونا مبتلا کنند و از همین جمع بخواهیم درمان کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
5
1
چیزی به نام طب اسلامی نداریم. یک سری توصیه برای اینکه این را بخور آنرا نحور است که آنهم ۵۰ درصدش معلوم شده غلط است. جمع کنید بساط این ها را!
پاسخ ها
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
خدا ازتون نگذره که بدون تحقیق طب گیاهی و یا اسلامی رو منکر میشید..طب ابن سینا که پایه ی سنتی داره
شما تو مرگ و میر دیگران سهیم هستید..به واسطه ی اظهار نظر سطحی و اشتباه که معلوم نیست از کجا و کدوم معلوماتتون منشا گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
4
بالاخره این آقایون طرفدارانی دارند خوب ساده ست از همین طرفداران مبتلا به کرونا خودشون رو بسپرند به تجویز این حضرات تا حرفشون رو اثبات کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
3
3
من کاری به این سروصداهای رسانه ای و سیاسی درباره طب سنتی ندارم ولی تجربه نشون داده داروهای سنتی بدون ضرر وزیان باعث درمان خیلی از بیماری ها شده. و افراد مخالف فقط خودشون رو از منافع ان محروم کرده اند
پاسخ ها
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
احسنت
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
2
چرا این قدر اعتقادات ضعیف شده بگذارید این هم کارش انجوم بده شاید توانست جوابگو باشه یادتون میاد مهندس ایرانی خودرو برقی راساخت ولی ایران میدان کار بهش ندادند المان داره خودرو میسازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
2
چگونه است که با این ها برخورد نمیکنند؟!!! اینا از کجا حمایت میشن ؟!!چرا مصونیت دارن ؟!! و دهها سوال دیگر . مردم را احمق فرض نکنید .
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
فقط میدونم اگر جای روسای مملکت رو با یک فرد معمولی عوض کنند هیچ فرقی نمیکنه این مملکت بازدهی هردو یکسانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
بهترين راه اينه که کل اين افراد در الوده ترين محل از نظر ويروس کرونا که فکر کنم بيمارستان کامکار باشه قرنطينه بشن و به ويروس آلوده بشن. بعد خودشون رو درمان کنند. بهترين راه همينه
محصل حوزه وپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
0
واقعا یکی از مشکلات روز حوزه همین آقای تبریزیان هست این مدل بررسی طب هم به طب سنتی یعنی طب ایرانی که ریشه در تعالیم انیبا داره لطمه میزنه هم اسلام و مسلمین زیرا اسلام با کار غیر عقلانی مخالفه وطب جدید طبی برخاسته از تجربه است پس هیچ منافاتی با اسلام نداره واسلامی است
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
2
آقا واقعیت اینه که ایشون داره ادعایی رو مطرح می‌کنه که اگر یک درصد صحیح باشه می‌تونه در روند نجات هموطنان عزیز بیمار مفید باشه ‌‌‌و اگر هم مفید نباشه هم باعث میشه طرفداران این روش از دستورات پزشک متخصص تمکین کنند و امیدشان از این تفکر قطع بشه .خوب چه اشکالی داره که دوتا مریضی که خودشون داوطلب باشند رو به این روش معالجه کنیم؟دیگه بالاتر از سیاهی که رنگی نیست ، هر روز بالای بیست نفر هموطن داره از این ویروس فوت می‌کنه ، چه اشکالی داره یک روش دیگه هم امتحان بشه ، تکفیر کردن یک تفکر میشه تصویر مضحک محاکمه دانشمندی که گفت زمین گرده و یک مشت کشیش نادون ایشون رو تکفیر کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اقا مرتضی موضوع اصلا" تکفیر حوزویان توسط پزشکان نیست. اینان اگر ادعایی دارند چرا با داوطلب های هم صنف خود و در خود حوزه ها و بیمارستانهای تحت نظر علمای معروف سیاسی و کشوری و یا در محیط خارج بیمارستانها و بدون کمک های دولت و وزارت این ادعا را اثبات نمی کنند؟گمان ندارم کسی مانع انتخاب نحوه معالجه شود البته به شرط قرنطینه و مبتلا نکردن سهوی دیگران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
2
چرا بحث میکنید؟ این 25 نفر مدعی دانش طب اسلامی راببرید در شهرهای محل اقامت و طبابت اشان و در بیمارسنتانهای مرجع خاص بستری کردن بیماران کرونایی مثل کامکار قم و ..و بیمارانی که خودشان متقاضی باشند و رضایت نامه کتبی بدهند توسط این اساتید مدعی طبابت اسلامی معالجه و مداوا شوند بدیهی است که در صورت عدم توانایی اثبات ادعا به اشد مجازات و. کار اجباری تحت نظر پزشکان همان بیمارستانها تا برطرف شدن شرایط همه گیری ویروس های کرونا در کشور بشوند. در ضمن چرا در قم قبل از تعطیلی حتی مدارس حوزه علمیه قم درس و بحث را فورا" تعطیل کرد و از این عزیزان هم صنف مدعی معالجه کرونا برای معالجه خودشان استفاده ننمودند؟! و اغلب عزیزان مبتلا روانه بیمارستانهای فوق مجهز و تخصصی بقیه الله و مسیح دانشوری تهران شدند؟!! لطفا سانسور نکنید ...
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
3
خب چرا وزارت بهداشت می‌ترسه؟، اجازه بدن اینها کار خودشون رو آزمایش بالینی کنن، وزارت بهداشت که به خودش مطمئنه وقت خوبیه که آبروی اینا رو بریزه، مگه اینکه از رقیب بترسه که به نظر من دومیش درسته.
کسانی که میگید طب اسلامی کارساز نیست و بیماری های صعب العلاج رو درمان نمی کنه، کافیه تو اینترنت جستجو کنید تا ببینید بیماری های لاعلاج نه صعب العلاج چطور با طب اسلامی مداوا شدن، برای نمونه افرادی که دیابت داشتن و باید بر اساس طب مدرن، میلیون‌ها تومن پول میدادن که تازه پاشون رو قطع کنند تا شاید زنده بمونن، به کمک طب اسلامی کاملا مداوا شدن.
اینم لینک خبر و ویدئو که از تلویزیون پخش شده:
https://www.google.com/amp/s/www.tasnimnews.com/fa/news/1396/05/31/1498590/%25D9%2585%25D8%25B9%25D8%25AC%25D8%25B2%25D9%2587-%25D8%25B7%25D8%25A8-%25D8%25B3%25D9%2586%25D8%25AA%25DB%258C-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25AC%25D9%2584%25D9%2588%25DA%25AF%25DB%258C%25D8%25B1%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25B2-%25D9%2582%25D8%25B7%25D8%25B9-%25D9%25BE%25D8%25A7%25DB%258C-%25D9%2585%25D8%25A8%25D8%25AA%25D9%2584%25D8%25A7-%25D8%25A8%25D9%2587-%25D8%25B2%25D8%25AE%25D9%2585-%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25A7%25D8%25A8%25D8%25AA-%25D9%2581%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2585/amp
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
2
3
اگر دکترا میتونستن خودشون که گرفتار ویروس کرونا میشن درمان کنن تاالان چندتا دکترو پرستار فوت شدن به خاطر کرونا ، باید یه فرصتی به درمانگران طب اسلامی هم بدهند
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
4
2
باسلام
این بهداشت بی سواد فقط بلده واسه کشف شپش سر دانش آموزا نیروهاشو بفرسته مدارس ..تازه درست هم بلد نیستند شپش رو درمان کنند..یا یه فشارسنج و دیابت سنج بده دست کارکناش ،بشینند تو غرفه ها تا مثلا کاری کرده باشند..تا پزشکاشون همه بیسوادند و فقط بلدند طب گیاهی رو زیر سوال ببرند در حالیکه علم سنتی و اشراف به چنین گنجینه ی با ارزش رو ندارند..آبهای آشامیدنی کلردار که همون وایتکس معمولی خودمونه هر روز به خورد ملت میدند..نمکهای دریارو که پر از مواد معدنیه به قدری دستکاری کردند که تبدیل شده به ید دار و افزاینده ی فشارخون مردم.شما یه کشور تو این دنیای بزرگ معرفی کنید که نمک طبیعی رو دستکاری کرده باشه..این جک و جونورهای بهداشت خیلی جنایتکارند..الانم کرنا شایع شده..شماها اگه واقعا چیزی بارتون بود این همه فاجعه به وجود نمیومد..این همه پزشک و پرستار تو بیمارستانا جونشون به خطر نمیفتاد..حالا هم در مقابل انسانهاو علمای طب سنتی حرف یا مفت میزنید؟همین پروفسور خیراندیش خودمون تو کشورهای اروپایی چقدر طالب داره و چقدر امراض رو درمان کرده..امراض لاعلاج..همین داروهای ایدز از بغل داروهای گیاهی ساخته شده..بس که تو این کشور نسبت به پزشکان و دوره دیدگان طب گیاهی و سنتی بی احترامی کردند..تحقیرشون کرده و هزارتا انگ بهشون زدند
خدا از وزارت بهداشت نگذره که ملت ایران رو از اصل علم طب ابوعلی سینا دور کردند..حالا همین کتاب ابن سینا در دانشگاههای اروپایی تدریس شده و به پزشک مربوطه تخصص طب گیاهی ایرانی اسلامی ارائه میشه
زنده باد طب گیاهی سنتی ایرانی..زنده باد طب گیاهی اسلامی
درود بر هدیه دهندگان زندگی و مرگ بر افرادی که با نام بهداشت قبرستانهای مارا پر کردند..روغن نباتی بخورید کره ی گیاهی بخورید ولی بهداشتی باشه ولی اشکال نداره سکته کنید..مرده شورخونه های ما پر شده از افرادیکه تغذیه هاشون بهداشتی بوده ولی ناسالم..بدن انسان میکروب رو راحت دفع میکنه ولی مواد نگهداره و نیترات دار رو نمیتونه به راحتی دفع کنه..ماده ای که اگه وزارت بهداشت روی کنسروها و غذاهای بسته بندی شده ببینه ایراد نمیگیره فقط اون ماده بهداشتی باشه..ایهاالناس!حرارت آتش هرنوع میکروبی رو از بین میبره..اسید معده به قدری قویه که اگه شما روغن کرمانشاهی اصل مصرف کنید که واسه بدن مفیده و کبدتونو سرحال میکنه یه ذره میکروب هم داشته باشه از بین میبره..روغنهای گیاهی اسمش گیاهیه..ولی در جدار رگها رسوب میده..خدا از کادر بهداشت نگذره که هر چی جنازه بعمل اومد از ایناست..حرفامو اگه باور نمیکنید تا زمانیکه اطلاعاتتون رو بالا نبردید حداقل زود قضاوت نکنید..علت مرگهای مابیشتر سرطان سکته قلبی مغزی دیابته
همه از غذای ناسالم..روغن ناسالم قندوشکر ناسالم آب آشامیدنی وایتکس دار..ملت رو نابود کردید..وگرنه اگه پایه ی غذاهامون سالم بود الان ویروس کرونا این همه فاجعه تو ایران ایجاد نمیکرد..نسبت به جمعیت کشور اینهمه قرنطینه مبتلا و مرگ و میر باعث شرمندگیه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
3
باید این شخص میبردن بالا سر یه بیمار کرونایی میگفتن درمانش کن، حق هم نداری از اتاق بیای بیرون هرچی هم بخوای واسه دارو ما بهت میدیم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
3
2
لطفا اینجور افراد رو ببندید با طناب که بیرون نیاند
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
لطفا در اظهار نظرات تعصب به خرج ندید
اطباء گیاهی اسلامی سنتی و یا طب نوین،هرکدوم راهی واسه معالجه ی کرونا پیدا کردند بفرمایند تو صحنه و مسئولین هم حق سنگ اندازی ندارند.شرایطش رو فراهم کنند تا این اطبا از علم و دانش خودشون در خدمت به نسل بشر استفاده کنند..الان جای این بحثا نیست.جون مردم تو خطره..لطفا جنگ و جدل رو برای اثبات حقانیتتون و له کردن گروه مقابل تموم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
سلام به همه ی عزیزان نظر دهنده . ان شاء الله تمامی بیماران خوب بشن . امروز ثابت شد که دانش آدمی با تمام پیشرفت هایش باز هم ناقص است . حالا که دانش روز جواب نداده اشکالی نداره از شیوه های پیشینیان هم بهره برد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
ببینید در دنیا روش برای درمان زیاد هست یکی از روش ها طب جدید است . چه اشکالی داره این ها هم راه حل های خودشون را بیان کنند . ببینید مگر در چین راه کار های پیشگیری طب چینی الان حرف اول را نمی زند استناد به یکی از چینی های برگشته و مصاحبه کرده در تلویزیون . تعصب بی جا تا کی
علیرضا
|
United States of America
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
با سلام
بنده تجربیات موفق و ناموفق زیادی در درمان بیماریهای خودم دوستان و فامیل بوسیله طب سنتی نظیر حجامت زالو درمانی و ... داشته ام بیماریهای که پزشکان ناتوان از درمان بوده اند یا جراحی تجویز نموده اند. فقط با یک حجامت ساده درمان شده بیماریهای نظیر سنگ کلیه و مجاری ورم پروستات دیسک کمر خشکی عروق چشم و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
سلام داروهای استاد تبریزیان خیلی عالیه من استفاده کردم. لااقل یه فرصت بهشون بدن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
جوشانده پاکسازی ریه و تخلیه سموم، کشف طب چینی برای مبارزه با کرونا
پزشکان چینی با بهره گیری از طب سنتی این کشور دارویی گیاهی ساخته اند که نقش مهم و موثری در کاهش علایم و نشانه های ویروس کرونا و درمان این بیماری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش رادیو بین المللی چین، خانم «تو یو یو» متخصص طب و داروی سنتی چین که به سبب کشف آرتمیسینین که با آن میلیون ها مبتلا به مالاریا نجات یافته اند، پنج سال پیش برنده نوبل شد اکنون نیز برای مقابله با ویروس کرونا از طب و داروی سنتی چینی استفاده می کند.

در ابتدای شیوع ویروس کرونا، «شی جین پینگ» رییس جمهوری چین بر استفاده همزمان از طب غربی و چینی برای مقابله با بیماری تاکید کرد کمیته ملی بهداشت و سلامت چین نیز اعلام کرده است در تدوین برنامه درمان ویروس کرونا در چین، طب غربی و چینی هر دو مد نظر است.

با توجه به نشانه های بیماری کرونا از جمله تب، اسهال و بیقراری، متخصصان طب چینی، دارویی به نام «جوشانده پاکسازی ریه و تخلیه سموم» کشف کردند این دارو با چندین نوع ماده اولیه سنتی و معمولی طب چینی ساخته شده و پس از تست های بالینی، برای کمک به درمان مبتلایان کرونا مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق گزارش ها از میان ۳۵۱ مبتلا آزمایش شده با این دارو، دمای بدن ۱۱۲ تن از این افراد پیش از مصرف بیش از ۳۷.۳ درجه بود که دمای بدن ۵۱.۸ درصد این افراد یک روز پس از مصرف دارو، به حالت عادی کاهش یافت، ۲۱۴ مبتلا نیز پیش از مصرف دارو سرفه می کردند که یک روز پس از مصرف دارو سرفه ۴۵.۷ درصد آنها نیز از بین رفت.

اکنون این نوع داروی چینی به طور گسترده در بیمارستان های کشور برای درمان ویروس کرونا مورد استفاده قرار می گیرد.
غلیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
سلام
بنده یک پزشک هستم و اتفاقا مدافع استفاده از طب سنتی در درمان بعضی از بیماریها هستم
ولی باید همگان توجه داشته باشند طب علمی تجربی است و طب سنتی ما برگرفته از تجارب چندین ساله نیاکان و حتی یونانیان و ممالک دیگرست در زمان خود پیامبر و ائمه نیز طبیبان با همان مشی یاد گرفته از اسلاف خود طبابت میکردند اینکه اسلام مکتب طبابت اورده باشد با عقل جور در نمی اید چون اسلام برای هدایت انسانها نازل شده اگر چه در قران و احادیث ممکنست مطالب علمی نیز اورده شده باشد مضافا بر این بنا بر گفته بزرگانی همچون ایت اله جوادی املی و فاطمی نیا اکثریت قریب به اتفاق اجادیث طب یا اصلا سند ندارند و یا سند ضعیف دارند و اگر هم سندشان درست باشد شما نمیتوانید نسخه ای که برای یک فرد خاص در زمان خاص و شرایط خاص تجویز شده را برای همه تجویز کنید یکی از فضلای حوزه خود نیز پزشک هستند نقدهای علمی جالبی بر همین تطابق احادیث بدون در نظر گرفتن سندش فقط از نظر تطابق بابیماریها دارند که وقتی مطالعه میکنی متوجه میشوی چقدر قیاس احادیث با بیماریهای فعلی سست است
من از دلسوزان حوزه خواهش میکنم در این زمینه ورود کنند و نگذارند سلامت مردم بازیچه قرار بگیرد یکوقت اینها ادعا میکنند برای سرماخوردگی به ما مراجعه کنید خوب شاید خیلی اهمیت نداشته باشد ولی وقتی بیماران سرطانی که با یک جراحی و شیمی درمانی میتوانند حتی بهبود پیدا کنند در دام اینها می افتند و بیماریشان پیشرفت میکند واویلاست بنده دختر بچه ده ساله ای را میشناسم که تومور کوچکی در نزدیکی کلیه اش داشت ولی با اصرار پدرش که طب اسلامی درمانش میکند رضایت به جراحی دخترش نداد و متاسفانه من سال بعد دختر را دیدم که کلیه اش کامل گرفتار و کبدش نیز درگیر شده بود یعنی غیر قابل درمان
طبق قوانین جاری جمهوری اسلامی دخالت در امر طبابت بدون داشتن مدرک معتبر از وزارت بهداشت جرم است من سوالم از این افراد که گاهی خود را سرباز ولایت مینامند اینست در جمهوری اسلامی انجام کار خلاف قانون مخالفت با امر ولایت هست یانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
1
0
یه سوال از این بدویان بپرسید جوابشو برای همه نشر : سوال اینه؛ آنوقت که وبا و طاعون و انفلوانزا هر کدام جان میلیونها نفر را گرفتند چرا طب اسلامی را بکار نگرفتن؟ مگر انموقع طب اسلامی نبود؟ یه کار دیگه هم با اینها بکنن و اون اینکه بدون ماسک و دستکش اینهارو ببرن محل قرنطینه افراد مبتلا به کرونا بعد اول خودشونو با طب اسلامی درمان کنند اگر زنده ماندن چه اشکال دارد به بقیه هم کمک کنند
نظرات بینندگان