arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸

فوت زن جوان به دلیل برخورد مزدا 3 با کامیون کمپرسی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک زن جان به دلیل تصادف یک دستگاه خودرو مزدا3 با یک دستگاه کامیون کمپرسی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک زن جان به دلیل تصادف یک دستگاه خودرو مزدا3 با یک دستگاه کامیون کمپرسی خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی  درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳:۵۸ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در انتهای بزرگراه شهید بابایی، دور برگردان خجیر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ به هنگام حرکت به دلیل نا مشخصی از بغل با یک دستگاه کامیون کمپرسی ۱۰ چرخ که حامل نخاله بوده است برخورد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند بخش زیادی از این خودرو در بین محور جلو و محور عقب این کمپرسی قرار گرفته است و این خودروی سواری از بخش موتور شعله ور شده بود و آتش در حال گسترش بود.

ملکی تصریح کرد: دو سرنشین این خودرو که یک آقا و یک خانم حدودا ۳۰ ساله بودند در قسمت جلوی خودرو گرفتار شده بودند. آتش نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و در همان دقایق اولیه موفق شدند راننده را که خوشخبتانه زنده بود اما دچار آسیب های بسیاری شده بود خارج کنند.

وی ادامه داد: خانم جوان که دیگر سرنشین این خودرو بود آسیب های بسیار شدیدی دیده بود. آتش نشانان به سرعت عملیات رهاسازی این خانم که در بین آهن پاره های خودرو گرفتار شده بود را آغاز کردند و پس از رهاسازی با توجه به معایناتی که توسط نیروهای اورژانس انجام شد، مشخص شد این زن جان خود را از دست داده است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان