arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

دستگیری ۷ محتکر لوازم بهداشتی در مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۷ محتکر لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده در اجرای طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۷ محتکر لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده در اجرای طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

سرهنگ " علی عارف نژاد " اظهار داشت : با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان مازندران به منظور حفظ سلامت مردم بلافاصله قرارگاه پدافند زیستی در استان و شهرستان های تابعه تشکیل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: به همین منظور و برای تسریع در روند شناسایی افراد مبتلا به بیماری کرونا، مرکز درمانی فرماندهی انتظامی استان برای انجام تست تب سنجی و همکاری با کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان در ۵ محور ورودی استان مستقر شد .

سرهنگ عارف نژاد، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از هرگونه تخلفات صنفی ضمن برگزاری جلسات متعدد با متصدیان واحدهای صنفی ۲۰۸ گشت تلفیقی با همکاری ماموران اداره بهداشت و درمان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به بازدید از واحدهای صنفی در سطح استان پرداختند .

وی از بازدید ۲ هزار و ۲۵۳ واحد صنفی در سطح استان توسط گشت های مشترک اداره نظارت براماکن عمومی پلیس و دستگاه های مرتبط از ابتدای شروع طرح تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ارتباط ۱۵۶ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شد .

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ عارف نژاد از کشف ۵۳۷ هزارو ۹۰۰ عدد انواع دستکش، ۲۰ هزار و ۳۰ عدد ماسک، یک هزار و ۲۴۳ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده و ۵۳ هزار عدد سایر لوازم بهداشتی از محتکران کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۷ نفر از متصدیان واحدهای صنفی در سطح استان که اقدام به احتکار لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده کرده بودند نیز خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات بینندگان