arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

برگزاری مراسم ختم در کرمانشاه ممنوع است

استاندار کرمانشاه با صدور ابلاغیه‌ای به فرمانداران شهرستان‌های استان دستور داد که از برگزاری تجمعاتی همچون پنجشنبه آخر سال و مراسم ختم جلوگیری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوشنگ بازوند در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران آمده است: با آرزوی توفیق در مسیر خدمت رسانی و قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای تامین و استمرار سلامت مردم در موضوع پیشگیری همه جانبه از ادامه انتشار بیماری موسوم به کووید ۱۹، در ادامه برنامه ها و اقدامات قبلی، ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای همه درگذشتگان و همدردی با بازماندگان ضروری است.

در این ابلاغیه تاکید شده است: فرمانداران گرامی از برگزاری آیین پنجشنبه آخر سال و سایر آیین مشابه و هرگونه تجمع یا مراسم ختم در تمام نقاط شهرستان ممانعت به عمل آورده و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود مردم و صاحبان مراسم را از دلیل این اقدام در شرایط بحرانی پیش آمده آگاه کنند.

استاندار کرمانشاه در ابلاغیه خود آورده است: پی گیری و اجرای برنامه های قبلی و همکاری کامل با برنامه های پیشگیرانه نظام بهداشت و درمان استان با مشارکت جدی و عملیاتی مردم مورد انتظار است.

بازوند شب گذشته نیز در ستاد مدیریت بیماری کرون استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد از تشکیل کمیته ای به منظور کنترل ورودی های استان و ممانعت از ورود ساکنان دیگر استانها به کرمانشاه خبر داد.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر یکشنبه شانزدهم اسفند ماه ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که تاکنون آزمایش کرونا ۴۴ نفر از آنان مثبت اعلام شده است و پنج نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان