arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
تا زمان تعیین وضعیت مدیرعامل

رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

رییس هیات مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: با تصمیم هیات مدیره تا زمان تعیین وضعیت مدیرعامل، سرپرستی باشگاه را برعهده خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس هیات مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: با تصمیم هیات مدیره تا زمان تعیین وضعیت مدیرعامل، سرپرستی باشگاه را برعهده خواهد داشت.

«رسول پناه» در گفت و گویی که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) منتشر کرد با اشاره به استعفای مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: در مدت مسوولیت «محمدحسن انصاری‌فرد» تعهدات مالی زیادی ایجاد شده و منتظر هستیم وی با حضور در جلسه هیات مدیره، درباره عملکرد چند ماهه و میزان تعهدات مالی و سایر موارد مربوط به مسئولیت خودش توضیح دهد.

وی همچنین درباره پذیرش استعفای مدیرعامل پرسپولیس افزود: مطابق قوانین، استعفای «انصاری‌فرد» باید در هیات مدیره مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و تاکنون استعفایی از ایشان بدست ما نرسیده است

رییس هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: در زمان مسوولیت «انصاری‌فرد» تعهدات مالی گسترده‌ای برای پرسپولیس ایجاد شده و چک‌های زیادی تحت عنوان هزینه‌های باشگاه خرج شده و الان با بدهی به روز مواجه هستیم و منتظریم او در جلسه هیات مدیره در این موارد و تعهدات جدید برای پرسپولیس توضیح دهد.

وی گفت: با تصمیم هیات مدیره تا زمان تعیین وضعیت مدیرعامل، سرپرست باشگاه پرسپولیس هستم.

نظرات بینندگان