arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

کرونا؛ تجمعات ۲۵۰ نفر به بالا در ایالت کالیفرنیا ممنوع شد

فرماندار پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکا اعلام کرد، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تجمعات ۲۵۰ نفر به بالا تا پایان ماه مارس (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار کالیفرنیا که شهرهای بزرگ و پرجمعیت آمریکا از قبیل لس‌آنجلس در این ایالت قرار دارند، به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تجمعات بالای ۲۵۰ نفر را ممنوع کرد.

به نوشته رویترز، به دنبال درگیر شدن ۴۰ ایالت آمریکا به ویروس کرونا و تلاش برای مهار شیوع آن، دفتر «گاوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا از ممنوعیت تجمعات ۲۵۰ نفر به بالا در کالیفرنیا خبر داد و اعلام کرد، این ممنوعیت تا پایان مارس (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام دفتر فرماندار کالیفرنیا، کارشناسان بهداشتی این ایالت گفته‌اند که امکان برگزاری تجمعات با تعداد کمتر از ۲۵۰ نفر وجود دارد البته به شرطی که برگزارکنندگان این تجمعات فاصله دو متری هر فرد با فرد دیگر را در این تجمعات لحاظ کنند.

کالیفرنیا طبق سرشماری و اطلاعات سال ۲۰۱۹ با بیش از ۳۹ میلیون و پانصد هزار نفر، پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکا است و شهرهای بزرگی چون لس‌آنجلس، ساکرامنتو، سن خوزه و سان فرانسیسکو در این ایالت هستند.

ممنوعیت اعمالی درباره تجمعات در کالیفرنیا در حالی اعلام شده که ویروس کرونا اکنون ۴۰ ایالت آمریکا را درگیر کرده، ۱۳۳۶ مبتلا و ۳۸ فوتی بر جا گذاشته است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان