arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۵۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

همتی: فعالیت‌های بانکی را با استفاده از روش‌های غیرحضوری انجام دهید

رئیس کل بانک مرکزی از مردم خواست کمتر به شعبه‌های بانکی مراجعه کنند و فعالیت‌های خود را در صورت امکان با استفاده از روش‌های غیرحضوری انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«عبدالناصر همتی» امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارکنان شبکه بانکی با مراجعه‌های زیادی روبرو هستند؛ از آنها تشکر می‌کنم که با فداکاری خود در چنین شرایطی به مردم خدمت می‌کنند.

وی اظهار داشت: نزدیک ۱۸ نفر از کارکنان شبکه بانکی بخاطر ابتلا به این ویروس فوت کردند و تعدادی از همکاران نیز به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در قرنطینه هستند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: مدیران بانکی با استفاده از اختیاراتی که داده شده، از طریق شیفتی کردن و کشیک گذاشتن کارکنان بانک‌ها، این شرایط را مدیریت کنند.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۱۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

«کیانوش جهانپور» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز روز گذشته-چهارشنبه- آخرین آمار مرتبط به ویروس کرونا را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
1
آقای همتی اول زیر ساخت رو درست کن بعد توقع داشته باش بنده دیروز 25 میلیون تون بابت افزایش سرمایه یک شرکت بورسی از حساب شخصی ام به حساب شرکت واریز کردم که بعد از چند ساعت پیام مشکوک بودن تراکنش امد و پول برگشت خورد به حسابم امروز با حضور در محل شعبه افدام کردم که باز ساعتی پیش با پیام مشابه پول برگشت خورد واقعا مسئول خسارت اینجانب کیست
نظرات بینندگان