arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۳۳۸
تعداد نظرات: ۷۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

روحانی: چیزی به نام قرنطینه نداریم؛ نه امروز نه در ایام عید

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه چیزی به نام قرنطینه نه امروز و نه در ایام عید نداریم و خدمات طبق روال به مردم ارایه می شود، گفت: هر گونه محدودیت در ستاد ملی مبارزه کرونا در تهران تصمیم گیری می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی: چیزی به نام قرنطینه نداریم؛ نه امروز نه در ایام عید

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه چیزی به نام قرنطینه نه امروز و نه در ایام عید نداریم و خدمات طبق روال به مردم ارایه می شود، گفت: هر گونه محدودیت در ستاد ملی مبارزه کرونا در تهران تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی امروز یکشنبه و پس از جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی اظهار داشت: موضوعات اقتصادی که مربوط به شود به شرایط حاضر و اینکه موضوع کرونا تاثیرگذار بوده در شرایط کسب و کار آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.وی افزود: اولا تصمیم جمع بر این بود وبر این تاکید کردیم که باید شرایط اقتصادی، روند اقتصادی، تعامل مردم و فعالیت اقتصادی بایدعلیرغم اینکه ما با کرونا مواجه هستیم و پروتکل‌هایی را از نظر بهداشتی باید مورد توجه قرار دهیم، اما باید فعالیت اقتصادی عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود.

وی ادامه داد: البته در بعضی کسب و کارها به طور طبیعی شرایط مشکلاتی برا ی آنها ایجاد کرده و ما در جلسه دنبال این بودیم بتوانیم به ‌آنهایی که در این شرایط دچار مشکل هستند، کمک کنیم.

رییس جمهوری اضافه کرد: دوم اینکه ما چیزی به نام قرنطینه نداریم اصلا اینکه شایع شده در تهران یا بعضی شهرها برخی فروشگاه‌ها و برخی مشاغل قرنطینه هستند،‌ اصلا چنین چیزی وجود ندارد. نه امروز قرنطینه است، نه ایام نوروز، نه بعد و قبلش و همه در کسب و کار و فعالیت خود آزادند.

وی یادآورشد: خدمات دولت هم به طور معمول به مردم خواهد رسید منتهی همه تلاش ما این است فعالیت اقتصادی وخدمات دولت به گونه ای باشد مردم بیشتر در خانه بمانند و یا اگر اقدامی انجام می شود در چهارچوب پروتکل بهداشتی باشد.

روحانی گفت: نسبت به اینکه کاری تعطیل شود، روز و ساعتی تعطیل شود، کسب خاصی مورد محدودیت قرار بگیرد، مرجع آن فقظ ستاد ملی در تهران است استانها به هیچ عنوان حق تصمیم گیری ندارند نه استانداران نه بخشهای بهداشتی. هر گونه محدودیت در ستاد ملی در تهران تصمیم گیری می شود بنابراین در استانها در این زمینه نباید اقدامی صورت بگیرد.

وی افزود: مردم مطمئن باشند کالای مورد نیاز آنها اعم از کالاهای مربوط به مسائل بهداشتی و درمانی یا کالاهای مصرفی و روزمره تامین خواهد شد و ذخایر ما به اندازه کافی وجود دارد و هم خریدهای لازم انجام شده و بنادر ما پر از کالا است و اگر نیاز به ثبت سفارش جدیدباشد، بانک مرکزی ارز لازم آن را تامین کرده و بعد هم تامین خواهد کرد.

روحانی تصریح کرد: ما با کشورهای همسایه برای رفت و آمد در حال مذاکره هستیم، مخصوصا برای نقل و انتقال کالا در مرزها که با پروتکل‌های بهداشتی که مورد توافق ما قرار می‌گیرد و در چارچوب و مدنظر سازمان بهداشت جهانی در حال انجام است وزارت خارجه هم در این زمینه فعال است.

رییس جمهوری همچنین از اتخاذ تصمیماتی در مورد کسب و کارهای خاص خبر داد و گفت: در جلسه امروز دو نوع تصمیم اتخاد شد؛ یک نوع به کسب و کارهایی که در این ایام بیشتر تحت فشار قرار گرفتند اعم از اینکه در شرایطی تعطیل شدند یا اینکه فعالیت آنها عملا خیلی زیاد نیست؛ حمایت از این کسب و کارها ضروری بود.

وی ادامه داد: در بخش مالیات هم تصمیات خوبی اتخاذ شده که برای پرداخت مالیات فرصت سه ماهه به آنها داده شود و مقرراتی که راجع به مالیات است، تصمیم گیری شد که شاید فردا اعلام کنیم، چون برخی موارد را باید فردا در ستاد ملی مطرح و در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

رییس جمهوری بار دیگر تاکید کرد: امهال سه ماهه در زمینه مالیات انجام می‌شود.

۴ بسته‌ حمایتی دولت برای خانوارهای کم درآمد پرداخت می‌شود

روحانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد به مردم در زمینه آب، برق، گاز و عوارض شهرداری و بدهکاری‌هایی که در این سه ماه خواهند داشت را به تعویق بیندازند و این مهلت هم داده شد.

رییس‌جمهوری افزود: یکی از موضوعات مورد بحث مربوط به افراد خیلی کم درآمد است و دچار مضیقه هستند و در این روزها آنها بیشتر دچار مضیقه می‌شوند مانند دست‌فروشان یا افرادی که به شکل موقت کار می‌کردند که شامل ۳ میلیون نفر هستند و لیست آنها مشخص است؛ پیش‌بینی شده که در ۴ نوبت بسته حمایتی به آنها پرداخت شود.

روحانی با بیان اینکه نخستین حمایتی در این هفته یعنی تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود، گفت: سه بسته حمایتی دیگر نیز در ماه‌های بهار ۹۹ پرداخت خواهد شد که مبالغی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان را شامل می‌شود و به شکل تفصیلی از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه بیان می‌شود.

وی اضافه کرد: نکته دیگر اینکه برای ۴ میلیون خانواری که دچار مشکل بودند غیر از ۳ میلیونی که گفته شد که متاثر از این شرایط هستند میان یک میلیون تا ۲ میلیون وام با بهره بسیار کم و نازل ۴ درصدی دریافت می‌کنند که بتدریج از یارانه‌ای که به آنها پداخت می‌شود کسر خواهد شد و ۸ درصد دیگر را دولت به بانک‌ها پرداخت خواهد کرد که به تفصیل سازمان برنامه و وزارت رفاه تشریح خواهد شد.

روحانی تاکید کرد: در بحث مالیات و سهم بیمه و اقساط بانکی برای مشاغلی که در این سه ماه دچار مشکل شدند مهلتی برای آنها قرار دادیم و هم برای افرادی که در زندگی دچار سختی هستند یارانه ویژه‌ای برای آخر اسفند و ۳ ماه بهار ۹۹ در نظر گرفتیم و هم برای ۴ میلیون خانواری که نیازمند بودند وام با بهره ۴ درصد مدنظر قرار دادیم. این موارد مصوباتی است که در این جلسه اعلام شد و برخی دیگر فردا اعلام می‌شود.

رییس جمهوری گفت: درست این است که روزها روزهای راحتی نیست و زندگی مردم ما با سختی‌هایی توام هست. اما مردم مطمئن باشند نیازهای بهداشتی و درمانی آنها، ارزاق عمومی و نیازمندی‌های ضروری زندگی آنها تامین شده است و در حد امکان دولت حمایت خود را نسبت به افرادی که اعلام کردم، انجام خواهد داد.

روحانی افزود: امیدوارم مردم بتوانند با مراعات همه دستورالعمل های بهداشتی به زندگی معمولی و فعالیت‌های اقتصادی خود ادامه دهند. خداوند هم در این روزهای پایانی به مردم کمک خواهد کرد و از این مقطع سخت عبور خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ميثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
2
77
آقاي رييس جمهور عزمشو جزم كرده كه مردم رو بكشه ... علي بركت الله
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بايد ديد دليل اين لجبازي كه موجب نفرت افكني از دولت ميشود چيست؟
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
روحانی تا کشور رو به زمین نزنه دست بردار نیست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
حفظ جان مردم اولویت "چندم" شماست؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
73
آره ، تو نمک نشناس ثابت کردی هر جا چیزی به سود ملت است با آن موضوع مخالفت می کنی، ولی برای گرانی بنزین قهقهه میزنی
صفدر حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
57
اصلا توان این کارو ندارید .اگه داشتید قم رو میکردید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
15
تو رو چه به کارای بزرگ همون وعده های پوشالی دم انتخابات کار خودشو کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
28
راه خوبیه مردم رو بکشید نه؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
28
شمامیخواهید همه بمیرن به جز خودتون
علی برکت الله
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
31
بی مایه فطیر است .
این قمپز ها از سر بدبختی و بی مایگی است . اگر بگوید قرنطینه ، آنوقت باید حقوقی به مردن پرداخت شود که این دولت اگر چنین بودجه ای داشت ، ...... پس هر بلایی سر مردم ایران بیاید برای این آقایان مهم نیست .
وزیر بهداشت می گوید من از مردم خیلی گله مندم از خانه بیرون می آیند !

رئیس جمهور می گوید از شنبه شرایط عادی است و ادارات طبق روال معمول خدمات می دهند!!

صدا و سیما تبلیغ تخفیفات حراجستون و شهر فرش و ... را می کند

در برنامه هایی مستند ، جاهای دیدنی شهرها را می گذارد
و ....

مملکت گل و بلبل و بی دست و پا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
2
13
فروشندگان صندلی پزشکی و رشوه گیران مجوز فروش در بهداشت مشاوره روحانی هستند. بی حساب وکتاب لوازم وتجهیزات به بیمارستان ها تزریق می شود. ایا اینها می گذارند مشکل کرونا حل شود؟ عملا هم هیچ کاری برای بیماران در بیمارستان ها نمی شود.چون کسی که خوب می شود سیستم دفاعی بدنش کار می کند و ادم های پیر و بیمار زمنیه ای هم می میرند. تنها راه حل مشکل هم قطع الودگی جدید است که فقط با قرنطینه امکان دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
19
عقل سلیم میگه در شرایط همه گیری بیماری مسری و کشنده کرونا، حتما باید قرنطینه سازی در کل کشور اتفاق بیفته. هرچند این موضوع هزینه های اقتصادی و اجتماعی سنگینی دارد ولی گریزی از آن نیست. پیش از اینکه موضوع از دست خارج بشود حتما این کار باید صورت گیرد. این یک مطالبه توسط اکثریت ملت است و افرادی که با تصمیمات احساسی و غیرمنطقی جان ملت را به مخاطره می اندازند در پیشگاه ملت بایستی پاسخگو باشند.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
26
این همه تناقضات در سخنان مسئولین در مورد مسئله ای مهم مثل کرونا نشان از بی لیاقتی دولت در کنترل این بیماری دارد مردم را کلافه کردید هر ساعت یک خبر متناقض
ظاهرا رئیس جمهور هم بسیار برای کار و فعالیت های اقتصادی نگران هستند و جان مردم اصلا مهم نیست حتی عرضه ندارند ساعت کار اصناف غیر ضروری را کم کنند واقعا جای شگفتی است این برخورد های غیر مسئولانه
از این همه بیخیالی خسته شدیم حتی حاضر نیستیم از تجربه قرنطینه سایر کشور ها استفاده کنیم ظاهرا کشور های اروپایی که قرنطینه را اجرا می کنند خیلی عقب افتاده و قرون وسطایی هستند و ما خیلی از آن ها پیشرفته تر و دانشمند تر.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
27
لجاجت تا کی و تا کجا؟ و به چه قیمتی؟
در طول همه این سالها سیاستمداران ما به تنها چیزی که فکر کرده اند، «منیت» و خودخواهی شان بوده است. همواره سعی کرده اند نفر اول باشند، مثلا نفر اول طرح تحول سلامت، نفر اول طرح هدفمندی یارانه ها و ...
همیشه بر این روال بوده که تمام حرف های کارشناسی را زیر پاگذاشته و خواسته اند بگویند که این طرح را «من» شروع کردم. نتیجه این خوخواهی ها همین است که می بینیم.
این آقا هم می خواهد به دنیا ثابت کند که ما در شرایط تحریم و با دست خالی، بدون آن که جایی را قرنطینه کنیم، کرونا را از بین بردیم. والسلام.
فقط خدا به حال مردم رحم کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
3
31
یک متکبر داره همه رو بدبخت میکنه ... باید بلایی که سر چائوشسکواومد رو بریزیم پاستور سرش بیاریم
کلید ساز
|
Sweden
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
23
همین روزهاست که شیخ حسن کرونا بگیرد تا بفهمد مردم چه می کشند!
بهرام
|
United States
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
27
خداییش دارم بهت شک میکنم آقای رئیس جمهور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
22
نظرات ایشان، نا امید کننده است!!؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
27
قرنطینه نخواستیم، ادارات را تعطیل کنید، از 5 فروردین دوباره یک عده به سر کار می روند.
بجز مراکز خرید مواد غذایی و مراکز درمانی بقیه را تعطیل کنید.
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
25
باز این حرف زد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
18
خدا عاقبت ما را ختم‌به‌خیر کند!
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
25
باقری دیروز گفت از فردا می بندیم! این امروز میگه بیخود. فقط دعواهای داخلی دارن.
سامان حسن پور
|
United States
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
3
22
نخست وزیر ایتالیا امروز دستور قرنطینه کل ایتالیا رو صادر کرد اونوقت رئیس جمهور ما هنوز نمیخواد یا نمیتونه ساعت کار ادارات یا مغازه ها رو کاهش بده
واقعا جای تاسفه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
18
چقدر شبیه بوریس جانسون انگلیسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
26
یعنی حسن روحانی مرز های تدبیر را داره جا به جا می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
29
همینجا دعا میکنم خداوند این ملت رو از دست شما نجات بده دیگه اون موقع کرونا مسله ای نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
19
یک ماه قرنطینه و مراقبت بهتر از 4 ماه تنش و چالش و بحران هست. عملا رئیس جمهور داره مثل همیشه با حرفهای مشکوک و دوپهلو مردم رو تشویق به سفر نوروزی میکنه.
همه کسب و کارها آزادند یعنی همه هتلها و تورهای مسافرتی آزادند ولو به قیمت جان مردم
یعنی اگه ذره ای هم بواسطه حکمرانی محلی بعضی شهرها خودشون رو از گزند ویروس حفظ کردند باید آغوششون رو به دستور رئیس جمهور برای پذیرش ویروس و مردن باز کنند
واقعا خدا به ما رحم کنه با این حرفها و موضع گیریهای نابخردانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
14
فعلا که هر چی روحانی گفته برعکس شده است و اوضاع فعلا قرمز است امیدواریم رو به تیرگی نرود و با کمک مردم و نیروهای مسلح و پرستاران و پزشکان مشکل حل شود .
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
16
واقعا در مرحله ای هستیم که وقتی آقای رییس جمهور صحبت می کند بیشتر دلمان می لرزدٰ‌ٰ، در 4 سخنرانی ایشان درباره کرونا فقط وضعیت را بدتر کردندٰ‌. در اینجا میگن استانداران اجازه تعطیلی هیچ فعالیت و صنفی را ندارند. این دقیقا مقابل توصیه های جهانی است که مناطق و بخش های مختلف یک کشور نباید در مورد قرنطینه و تعطیلی سیاست واحدی انتخاب کنند. الان در هر استانی که بگویند فلان جا تعطیل شود تمکین نمی کنند و ارجاع می دهند به همین حرف آقای روحانی.
آقای روحانی به عنوان کسی که دو بار به شما رای دادم خواهش می کنم کمتر مصاحبه کنیدٰ‌تا جملاتی اینچنین نگویید: "امیدوارم مردم بتوانند با مراعات همه دستورالعمل های بهداشتی به زندگی معمولی و فعالیت‌های اقتصادی خود ادامه دهند." زندگی معمولی ؟؟؟؟ همه می گویند در این شرابط باید زندگی معمولی خودتان را کنار بگذارید.
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
18
آقای رییس جمهور فقط حرف نزن، اختیار بده به استانداران بهتر از تو مدیریت می کنند زیر مجموعه شون را
آنچنان از اقتصاد میگه انگار صنعت دنیا دست ماست
مجلس که باید بودجه کشور را بررسی میکرد تعطیل شده، خودت و هیات دولتت رفتید قرنطینه
کارمند عادی باید برود سرکار تا بمیرد
نگران قحطی بخاطر قرنطینه نباش، مردم ایران پول ندارند که فروشگاهها را غارت کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
17
من متاسفم که تو ریس جمهور هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
16
براساس قوانین بین الملل چنانچه دولتها درشهر یامنطقه ای در کشور خود و دراثر همه گیری بیماری و برای مبارزه با آن مجبور به اعمال قرنطینه شوند آن دولتها موظف هستند که مایحتاج عمومی از قبیل نان و غذا را به صورت رایگان به مردم تحت قرنطینه ارائه نموده و ایضا برای کمک به آنها روزانه مبالغی به حساب خانوارها واریز کنند.
با این حساب مشخص میشود مسئولین به مرگ مردم کاملا راضی تر هستن چرا که حاضر نیستن هیچ هزینه ای برای مردم بکنن، کسانی که بهشون رای دادن و اونهارو بقدرت رسوندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
10
این از ترس اینکه یه وقت میگن حالا که قرنطینه است به مردم امکانات بدید و ... این حرفا را می زنه این خیلی زرنگه.یک تنه چرچیل و .... را درس میده.
ضرب المثل : درد، درد عمو نیست،درد زمینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
15
قرنطینه نمی کنید چون حاضر نیستید برای مردمی که شمارا انتخاب کردن هزینه کنید، شما رای ما رو بی ارزش کردین هم شما هم نماینده های مجلس که قادر نبودن مسئله بودجه را حل کنن و بی هیچ اعتراضی از کنار این مسئله گذشتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
10
اگر این تصمیم برای تعطیل نشدن کشور باشد، جای دفاع دارد ولی اگر برای فرار کردن از مسئولیت تامین زندگی حداقلی برای اقشار آسیب پذیر در این شرایط کسادی باشد، اوج نامردی است. اگر واقعا بودجه کم دارید در این شرایط سخت که خیلیها کار نمیکنند ولی حقوق ثابت دارند، از حقوقشان کسر و به سایر اقشار کمک کنید. این را به عنوان یک حقوق بگیر نوشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
دقیقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
15
دست نیروهای نظامی باید باز بشه. در هیچ کجای جهان این قضیه با توصیه و التماس حل نشده. هر چی دیرتر خسارت بیشتر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
15
قدرت مدیریتتان را در اینجور مواقع نشان بدهید. همه ابزار را هم در اختیار دارید. تصمیمات سخت بگیرید و از تبعات آن هم نترسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
13
دولت بی تدبیر و ضد منافع ملت
حسن خجسته
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
3
جناب آقای روحانی خواهش میکنم بعد از یک جلسه اقتصادی کلا جان مردم رو از یاد بردیدما نگران جانمان هستیم وشما می‌فرمایید نگران کسب و کار نباشید ما میگوییم جان همه مردم در خطر است شما میگویید نگران ادارات وارزاق نباشید آقای روحانی خواهش میکنم به جان مردم فکر کنید نه نان مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
15
آقای رئیس جمهور شما الان کجا تشریف دارید؟ تهران هستید؟
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
4
جناب روحانی! چرا فرافکنی میکنی؟ برابر قانون سازمان بهداشت جهانی دولتی که میخواد قرنطینه کامل کنه باید پول خسارتهای مردم رو بده. الآنه وقتیه که صندوق ذخیره ارزی باید درش باز بشه و پول خونه نشینی صاحبان کسب و کار رو بده. این پول رو برای کی و چه کسانی گذاشتین؟ حالا که جون هزارون نفر از مردم در خطره، بر خلاف عقل و منطق و علم و تجربه قرنها تمدن انسانی، میگین قرنطینه نمیکنیم؟
شرف و انسانیت که دارین؟ مسلمون که هستین؟ جواب اینهمه مردمی که دارن از نداشتن امکانات بهداشتی و زندگی در خطر جونشون رو از دست میدن رو چجوری میدین؟ اگه اعتقاد دارین که خدا و دین و همه اینا کشکه، مردم مثل شما نیستن! بالاخره خدایی هست.
به قول همون خدایی که ظاهراً مثلاً بهش اعتقاد دارین: یدالله مع الجماعه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
1
مثلا رئیس جمهور شما به سلامت باشید جان ما که برای شما ارزشی ندارد کو تا انتخابات دیگر
آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
3
واقعا شرمنده خودم هستم که به امثال تویی رای دادم اقای روحانی
بی لیاقتی هم حدی داره
مجلس هم که اصلا بود و نبودش فرقی نداره - در قعر امور هم نیست
سیاسیون مملکت ما وکیل الرعایا نیستند فقط ادعای خدمت رسانی دارند وبا این همه خودخواهی کشور رو نابود میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
3
احتمالا ایشان دارند دنبال کلید حل مشکلات می گردند . البته این هم نوعی مدیریته .خدایا برسان خرداد ۱۴۰۰ .علی برکت ا...
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
5
خیلی چیزها تو این کشور نداشتیم، به حمدللله امروزه به لطف حسن روحانی و سایر مسئولین داریم. انشالله هر چه سریعتر خداوند خیرشان دهد در آن دنیا !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
6
1
بایدکمی به مسئولیناعتماد کرد
حسن خجسته
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
3
آقای رئیس جمهور اول جان مردم رو نجات بده بعد به فکر وعده های غذایی وبسته های همایتی باش من وفرزندانم اگر زنده بمانیم غذا میخواهیم وهمایت بعد مرگ مردم این همایت های دولت چه به کار آدم مرده می‌آید واقعا که خیلی قاطعانه از جان مردم گذاشتید امیدوارم خدا هم از سر تقصیرات شما بگذرد چون ما نمیگذریم
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
6
لعنت به من که بهت رای دادم
بیشتر از کرونا از حرفهات دارم خفه میشم کاش یک یک رئیس جمهور مسئولیت پذیر داشتیم حالم از شنیدن حرفهات داره بهم میخوره از اینکه هیچکس به فکر جان مردم نیست حالم بهم میخوره
حتی عرضه بستن استانی جاده ها رو ندارید
جالبه در مسائلی که شخصی مردم هستش و به دولت ها و حکومت ها ربطی نداره خوب دخالت های اجباری میکنید.....
ولی در مواردی که به جان مردم ارتباط داره ژست دمکراتیک و عدم دخالت میگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
واقعا لعنت به مااا که به این آدم نمک نشناس رای دادیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
4
اقای روحانی تمام تلاشتو کردی که مردم از گرانی و بدبختی یا خود کشی کنن یا دزد بشن یا مواد فروش و معتاد یا ..... بازم دیدی یه عده هنوز سرپا هستن میخوای با این تدبیری که اندیشیده ایی اون یه عده دیگه رو نابود کنی امیدوارم سپاه و ارگانهایی که در توانشون هست که حرفها و دستورهای روحانی رو نادیده بگیرن به مردم کمک کنن و به دستورهای بی پایه و اساس اقای ر وحلنی گوش ندن بخدا دیگه خسته شدیم این ماها هستیم که توی این شرایط اسیب میبینیم اونها جاشون امن هستش خواهش میکنیم از نیروهای مسلح و ارگانهای دیگه که از خود ما مردم هستن و خانواده هاشون مثل ما در این کشور در رفت و امد هستن به ایران کمک کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
6
واقعا آدم می مونه چی بگه؛ بنازم به مدیریت جهانی تون، طاهرا تنها چیزی که برای آقایون سیاست اهمیت نداره جون مردم هسش،اگه خیلی جرات دارید بیاید تو مردم شاید درد و رنجشون رو فهمیدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
8
يك تنه جلوي تمامي مردم وايستادي كه چي؟؟؟ فكر مي كني قدرتمندي!!! برو كه نبودنت فايدش بيشتره
ناشناخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
9
الهی آب خوش ازگلو تون پایین نره
الهی چنان زمین بخوری که صدات تاعرش اعلابره
چنان رونق اقتصادی ایجادکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بابا ما براشون مهم نیستیم وسلام خودمون باید خودمون قرنطینه بکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بسیاری از مردم قادر به تامین مخارج و مایحتاج زندگی خود در قرنطینه نیستند بیشتر کسانی که هنوز در خیابانها رفت و آمد دارند ازهمین قشر مردمند، نیاز هست که دولت در شرایط قرنطینه احتیاجات مردم را تامین کند ولی دولت به وضوح اعلام کرده که قادر نیست و این کارو نمیکنه
ناشناس
|
France
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
1
0
نکنه هنوز نفهمیده کرونا اومده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
1
با فرمایشات امروز ایشون دیگه وقتشه نیروهای نظامی در زمینه مبارزه واقعی با کرونی وارد عمل بشوند از نیروهای نظامی از ارتش که همیشه مورد اعتماد مردم هستش درخواست کمک داریم با خواهش و تمنای وزیر بهداشت مسئله حل نمیشه نیاز به یه اقدام قوی و محکم هستش حداقل جاده ها رو بر روی مسافران نوروزی ببندید این حداقل رو انجام بدید به داد مردم برسید از این رییس جمهور خسته و بی مسئولیت کاری ساخته نیست.
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
1
روحانی دنبال چی هستی؟ ما کارمندا با هیچ امکاناتی باید بریم سرکار. بعد خودت رفتی تو یه اتاق در در رو بستی و می گی امکان قرنطینه نیست یا توانش رو ندارید؟دقیقا داری چیکار می کنی؟اون شعارهای قشنگت کجا رفت؟این همه ملت مردن. برات مهم نیستن؟تاشف تاسف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
2
این نشان میده که مردم برای رئیس جمهور مهم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
3
بخدا واقعا حالت تهوع می گیرم وقتی به مسئولین مملکت و حرفاشون فکر می کنم .این چه اوضاعیه دیگه.نمیدونم مردم رو چی فرض کردند. از ماست که بر ماست. نوش جون و گوارای وجود. پیشاپیش مرگمون مبارک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
2
مثل بنزین امروز وزیر نفت میگه هیچ خبری نیست پس فرداش بنزین گرون شد آقای روحانی هم که بی خبر. یه تعریف برای قرنطینه دارن با اندکی تفاوت اعمال می کنن و بعد مگن ما که قرنطینه نکردیم.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
2
اگر همان اول دو استان تهران و قم رو میتونستن قرنطینه کنن و نمی گذاشتن به کل کشور پخش بشه می شد با حداقل هزینه جمش کرد حداقل هزینه که میگم در مقابل هزینه های درمان و بستر و درگیری کل کشور هستش در مقابل اینهمه هجمه و شلوغی و درگیر شدن کل کشور اینها میتونستن تمام امکاناتشون رو فقط برا ی 2 استان درگیر بسیج کنن و نذارن همه کشور درگیر شه بعبارتی 2 استان قرنطینه میشد بهتر از درگیری شدن30استان با بیماری بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
2
ای کاش رهبری سریعا وارد عمل بشه همین آمار اعلامی هم جالب نیست حدود 724 نفر فوتی ، به تعطیلات عید هم امیدی نیست چون با توجه به عدم مسافرت کارمندان مجبور میشن بعد از 4 فروردین به سر کار بروند و ریسک انتشار بیماری در خانواده ها را بالا ببرند.
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
4
تو اگه چیزی حالیت میشد الان حال و روز ما این نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
عرضه و توانایی این کار رو نداری . مقابله با کرونا یک دولت پولدار و با کفایت میخاد که تو هیچ کدومشو نداری.با این اقتصاد از هم پاشیده و بدون پول چجوری میخای قرنطینه کنی ؟ رک و پوست کنده بگو نمیتونم چرا با فرافکنی سعی داری خودتو مقتدر نشون بدی و بعضی مردم فکر میکنن این حرفات از روی لجاجت و اقتداره . در صورتی که باید بفهمند از روی بدبختی و بیچاره ای و عدم توانایی این حرفارو می زنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
حسن آقا ب خودش واکسن زده ک نمیره
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
یکی نیست بگه شما که تو همه چیز درخواست رای گیری در جامعه میکنی چرا از قول مردم اینجا رای صادر میکنی ، شما رییس جمهور ایرانی نه وکیل زندگی مردم نکنه هنوزخبر نداری که کرونا اومده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
همچنان منتظر آن شنبه‌ای که همه چیز عادی میشه هستیم...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
هیچ کس از خودش نمی پرسه که چرا این حرف را میزنه یا حداقل کمی فکر کنه.
جیب و خزانه دولت خالیه.
نمی تونه برای قرنطینه و بستن هزینه کنه
چین 200 ملیارد دلار برای قرنطینه گذاشت.
آمریکا 50 ملیارد براش گذاشت.
ایران باید چند ملیارد بزاره؟
از کجا بیاره؟
از نفتی که نمی فروشد؟
از صادرات غیر نفتی که به لطف کرونا بسته شد؟
از مالیات بر درآمد که همه جا با قرنطینه بسته میشه؟
اگر فردا دلار بالای 20 هزار و تورم به بالای 100 برسه، اون وقت دهان همه این معترضان به قرنطینه نشدن علیه دولت دوباره باز میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
بازم باعث شدی لعنت بفرستن به خودم که چرا بهت رای دادم
نظرات بینندگان