arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

اتحاد 450 نفر از مدیران غول های فناوری و رهبران تجارت و سرمایه گذاری ایالات متحده برای مبارزه با کرونا

بیش از 450 نفر از رهبران تجاری، سرمایه گذاران، مدیران غول های فناوری و چهره های عمومی نامه ای سرگشاده امضا كردند كه در ان متعهد به " رهبری جسورانه" برای متوقف کردن شیوع عالم گیری كرونا در آمریكا شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیش از 450 نفر از رهبران تجاری، سرمایه گذاران، مدیران غول های فناوری و چهره های عمومی نامه ای سرگشاده امضا كردند كه در ان متعهد به " رهبری جسورانه" برای متوقف کردن شیوع عالم گیری كرونا در آمریكا شده اند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در این نامه که توسط راشل کارلسون مدیرعامل Guild Education  نوشته شده، آمده است كه رهبران مشاغل می توانند برای تعیین سرعت شیوع كرونا در سراسر كشور بسیار مهم باشند و از امضا کنندگان نامه خواسته می شود که همه عزم خود را جزم کنند تا کارمندانشان را برای پیشگیری از شیوع کرونا به خانه بفرستند.

در این نامه از مدیران كسب و كار خواسته شده است كه در مبارزه با COVID-19 رهبری جسورانه ای داشته باشند. بیماری ناشی از ویروس کرونا را می توان با فرتادن کارمندان به خانه و حمایت از کارمندان ارشد تا حد زیادی کنترل کرد. افزون بر این ها می توان ضمن حمایت مادی و معنوی از کارمندان، نرخ هراس عمومی از کرونا را کاهش داد.

در بخشی از این نامه تاکید شده است که باید از میلیون ها آمریکایی که "در خط مقدم کار می کنند(مانند داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی ، که نمی توانند تعطیل شوند) حمایت کرد. این نامه به سرعت بین بخش خصوصی ایالات متحده پخش شده است و مدیران شناخته شده دنیای فناوری از جمله مدیر عامل زوم، اریک یوان به امضای نامه پرداختند.

این روزها مدیر عاملان تأثیر عظیمی در ایجاد نفوذ اجتماعی به روشی مثبت دارند. در این مثال خاص(شوع کرونا) حضور مدیران در نقش حامی کارمندان می تواند از شیوع کرونا پیشگیری کند. COVID-19 یا بیماری ناشی از ویروس کرونا ، طی چند هفته گذشته در سراسر جهان شیوع پیدا کرده است و تا روز یکشنبه ، بیش از 160،000 نفر آلوده شده اند و بیش از 6000 نفر نیز جان باخته اند. ایالات متحده 62 مرگ و بیش از 3200 مورد ابتلا را گزارش داد.

اما ، همانطور که در این نامه اشاره شده است ، اقدامات دولت برای جلوگیری از بیرون آمدن مردم کافی نبوده است.در این بیانیه علاوه بر مجموعه تعهداتی که از رهبران مشاغل درخواست شده است ، اقداماتی مانند حمایت از صاحبان مشاغل کوچک با خرید کارتهای هدیه  و کمک به بخش مراقبت های بهداشتی و داروخانه ها به هر طریق ممکن نیز مورد توجه قرار دارد.

نظرات بینندگان