arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

همه ایالت‌های آمریکا آلوده به ویروس کرونا شدند

براساس جدیدترین آمارهای رسمی اعلام شده، همزمان با تداوم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، در تمامی ایالت های آمریکا مورد ابتلا به کرونا تایید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، همزمان با تداوم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، در تمامی ایالت های آمریکا مورد ابتلا به کرونا تایید شده است.

واشنگتن پست روز چهارشنبه در ادامه عنوان کرد: همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان به رغم اتخاد تدابیر شدید محدودکننده، کارشناسان هشدار می دهند که جوامع انسانی برای چند ماه با چالش های ناشی از شیوع کرونا دست و پنجه نرم خواهند کرد.

همزمان با ادامه هشدارهای کارشناسان در مورد برای مهار کرونا، بیشتر شهروندان شهرهای مهم آمریکا و اروپا همچنان خود را قرنطینه کرده اند. دولت آمریکا نیز در حال اجرایی کردن طرح اضطراری کنترل مرزها است که شامل استرداد مهاجرانی می باشد که غیرقانونی وارد این کشور شده اند.

در همین حال مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد که شیوع کرونا و چالش های ناشی از آن در جامعه آمریکا ممکن است دست کم تا چند ماه دیگه بطول بینجامد.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها (۶۰ درصد) اعتماد اندکی نسبت به اظهارات و اطلاعات ارائه شده از سوی دونالد ترامپ درباره شیوع کرونا دارند، یا اصلا اعتمادی به حرف‌های او ندارند.

براساس جدیدترین آمارهای رسمی اعلام شده، تاکنون ۶,۵۲۴ نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند که ۱۱۶ فوتی داشته و از مجموع مبتلایان ۱۰۶ نفر بهبوبد یافته اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان