arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹

برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد!

مترجم سابق برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس تهران اعلام کرد، اگر مشکلاتی که اخیرا برانکو با باشگاه داشته برطرف بشود آخرین تیم برانکو قبل از بازنشستگی پرسپولیس خواهد بود و او به ایران برمی‌گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اصغر نیک سیرت، مترجم سابق تیم پرسپولیس تهران و برانکو ایوانکوویچ امروز میهمان برنامه نوروز فوتبالی بود تا در گفتگو با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صحبت‌های او را ترجمه کند.

در پایان گفتگوی نوروزی با اسکوچیچ، نیک‌سیرت صحبت‌های جالب توجهی را برای هواداران پرسپولیس مطرح کرد که در اولین روز از سال جدید خاطرات بسازی را برای آنها زنده کرد.

نیک سیرت در پاسخ به این سوال که همزمان با برانکو در ارتباط است یا خیر گفت:« بله امروز ایشان پیامی دادند و سال جدید را به من خانواده‌ام تبریک گفتند. سه روز پیش به کرواسی سفر کرده‌اند و فعلا در تعطیلات هستند.»

او همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه من پیش بینی می‌کند آیا برانکو سومین حضورش را هم در فوتبال ایران تجربه می‌کند یا خیر گفت:« من مطمئن هستم که اگر مشکلاتی که اخیرا با باشگاه داشته برطرف بشود آخرین تیم برانکو قبل از بازنشستگی پرسپولیس خواهد بود و او به ایران برمی‌گردد.»

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان