arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹

سعادتمند، گزینه مدیرعاملی آبی ها: استقلال، بدجوری مریض است

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در صفحه مجازی خود، نوشت: استقلال بزرگ این‌روزها بدجوری مریض است و در این شرایط، کادر فنی و بازیکنان نیاز به آرامش دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«احمد سعادتمند» چند روز قبل از سوی وزارت ورزش و جوانان، جانشین «علی فتح‌الله‌زاده» در هیات مدیره باشگاه استقلال شد.

همچنین از او به‌عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی این باشگاه پرطرفدار نیز یاد می‌شود.

سعادتمند که به‌تازگی برادرش را از دست داده است در صفحه مجازی خود نوشت:

برادر نازنینم سه روزه که رفتی و هرگز جدایی ات را نمی توانم فراموش کنم اما با اجازه از روح بلندت که یک استقلالی ناب بودی و همچنین کسب اجازه از خانواده از امروز علیرغم اینکه سیستم بانکی بنوعی تعطیل است کارم را در استقلال بزرگ که این روزها بدجوری مریض است، آغاز خواهم کرد.

حرف های سرمربی محترم و بازیکنان غیرتمند رو شنیدم و به نظرم کاملا حق دارند. نیاز به آرامش دارند دوست داشتند، شب عیدی در کنار خانواده دغدغه ای نداشته باشند و این وظیفه ما هست که تلاش کنیم این نگرانی ها برطرف شود.

از تلاش‌های ارزشمند عزیزان فتح الله زاده، موسوی، خلیل‌زاده و منزوی تشکر می کنم و قطعا این عزیزان با همه وجود در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودند و کمک خواهند کرد باید در فضایی کاملا دوستانه و آرام و با صمیمیت کارها را به انجام برسانیم.

پاشنه را بالا کشیده، آستین ها رو هم بالا بزنیم و دل هواداران رو در سال جدید شاد کنیم.

فکر می کنم دیگر بس است دل نگرانی هواداران اگر چه به جنگ مشکلات فوق العاده بزرگ و متعدد خواهیم رفت اما نفس گرم این خوبان (هواداران) که اگر صداقت ببینند تک تکشون یک ستون برای باشگاه خواهند بود و ما دلگرم برای تلاش بیشتر.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان