arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹

اتاق اصناف قم: صنوف غیرضرور تا ۱۵ فروردین تعطیل است

اتاق اصناف قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی صنوف (مراکز خرید و فروش) بجز رسته‌های خاص و مایحتاج مردم تا ۱۵ فرودین ماه در استان تعطیل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اتاق اصناف قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی صنوف (مراکز خرید و فروش) بجز رسته‌های خاص و مایحتاج مردم تا ۱۵ فرودین ماه در استان تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه تصمیمات اتخاذشده در سطح ملی و در جهت مبارزه بابیماری منحوس کرونا، کمک به سلامتی مردم شریف استان، کاهش تردد در سطح شهر و هر گونه تجمعات حتی کوچک، یکی از راه‌های کنترل این بحران تعطیلی بازار شهر و فعالیت‌های صنفی غیر ضروری می‌باشد.

اطلاعیه ادامه یافته است: لذا تمامی بازار و صنوف محترم به استثنای اقلام ضروری و مایحتاج مردم از قبیل: نانوایان، عرضه مواد غذایی و خواربار، میوه فروشی، مرغ فروشی و قصابی، خدمات خودرو و ... با رعایت پروتکل بهداشتی ضروری است از اول تا ۱۵ فروردین واحد تجاری خود را تعطیل کنند و در صورت امکان برای ارائه خدمات غیر حضوری و اینترنتی با رصد و پایش توسط بازرسان اصناف اقدام کنند.

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات رسمی در روز شنبه، آمار بستری‌ها در مراکز درمانی قم به ۵۸۶ نفر رسید. ۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند که ۵۶ نفر آن‌ها مربوط به شیفت صبح امروز بوده است.

همچنین تست آزمایش کرونای ۲۰ نفر از مردم قم امروز مثبت اعلام شد و آمار کلی به ۱۱۶۱ رسید.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۱۰ تن در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۵۵۶ تن به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۶۳۵ تن نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند. /

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان