arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹

سیلاب در انتظار قم؛ کاهش چشمگیر دما

مدیرکل هواشناسی قم گفت: بارش باران در قم از نیمه شب دوشنبه شدت پیدا می‌کند و به واسطه همین موضوع انتظار سیلابی شدن مسیرها و همچنین آبگرفتگی معابر شهری و روستایی را داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهران حیدری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: استان قم از امروز تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که دارای دو موج است.

وی افزود: موج نخست سامانه بارشی از ساعت گذشته استان را در برگرفته است که برخی از ایستگاه های استان گزارش بارش داشتیم و موج اصلی نیز از فردا عصر استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی قم تصریح کرد: استان قم جز استان هایی است که بارش های خوبی از این سامانه بارشی به دست می آورد، با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در شهر قم بین 20 الی 30 میلی متر و در استان نیز بین 30 الی 40 میلی متر بارش خواهیم داشت.

حیدری عنوان کرد: بارش ها در مناطق شرقی استان شدیدتر است که باید محورهای مواصلاتی آن منطقه مورد توجه قرار بگیرد و بر این اساس دو اطلاعیه و اخطاریه صادر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بارش باران در قم از نیمه شب دوشنبه شدت پیدا می‌کند و به واسطه همین موضوع انتظار سیلابی شدن مسیرها و همچنین آبگرفتگی معابر شهر و روستایی را داریم، پس از عبور این سامانه دما کاهش پیدا می کند و در مناطق مرتفع استان نیز تا صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان