arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

کرونا سبب مرگ ۷۲ نفر در یزد شد

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۲ نفر در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایراهیم سلمانی یکشنبه شب افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، ۲ هزار و ٢٠٧ نفر با علایم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی با اشاره به مثبت شدن نمونه آزمایش ٨٤ مورد جدید از ابتلای افراد به این بیماری ادامه داد :بر این اساس تاکنون ٧٢٥ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان، ٣٥٢ نفر مربوط به شهرستان یزد است ، همچنین ١٥٨ مورد مربوط به میبد، ١٥٣ نفر در اردکان و ١٦ مورد هم در ابرکوه ثبت شد.

سلمانی تصریح کرد: همچنین ۱۲ مورد مربوط به بافق، ١١ نفر در بهاباد، ٩ مورد در مهریز، اشکذر و تفت هر کدام ۶ مورد و ۲ نفر هم مربوط به خاتم است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد، تعداد بهبود یافته ها و ترخیص شده از بیمارستان‌ها را هزار و ٢٥٢ ( ۵۶ درصد) نفر ذکر کرد.

سلمانی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، مردم از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کنند و توصیه های وزارت بهداشت را جدی گرفته و در خانه بمانند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان