arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

ایران‌ خودرو با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که با ارائه تمهیدات و تسهیلات ویژه همزمان با شیوع ویروس کرونا هموطنان را به ماندن در خانه تشویق کرده بود، با افزایش این ظرفیت‌ها همچنان در تلاش است که خدمات را با بهترین کیفیت در محل مورد نظر یا منزل مشتریان به ایشان ارائه کند.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و فن‌آوری‌های پیشرفته مدت‌هاست که برای توسعه خدمات غیرحضوری می‌کوشد و در شرایط بحرانی موجود نیز با افزایش امکانات شبکه در تلاش است مشکلات خودرویی مشتریان را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌ها مرتفع کند.

وردینی در ادامه گفت: با تمام این اقدامات اگر، مشکل برخی خودروها در محل مشتری و با استفاده از امکانات غیرحضوری مرتفع نشود، با توجه به تعطیلات پیشِ رو، 130 نمایندگی این مجموعه در سراسر کشور، به عنوان نماینده کشیک برای حل این گونه موارد آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

وی همچنین در خصوص سررسید گارانتی محصولات نیز یادآورد شد: به منظور همکاری با دارندگان محصولات ایران‌خودرو در خصوص عدم خروج از منزل در شرایط بحرانی، این مجموعه گارانتی خودروهای خود را یک ماه یا 2هزار کیلومتر تمدید کرده است.

وردینی افزود: شرکت ایران‌خودرو با دارا بودن بیش از 700 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش به عنوان گسترده‌ترین شبکه خدماتی در سراسر کشور، در همه ایام سال با تمام ظرفیت خود آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است، در تعطیلات پیش رو نیز با تاکید مجدد بر حضور هموطنان در منزل، در صورت نیاز در 130 نمایندگی پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود.

معاون ایساکو در ادامه گفت: حوزه خدمات پس از فروش و امداد خودرو ایران‌ همه ساله به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز دو طرح مهم را با موضوع «ارائه خدمات پیش از سفر» و «جشنواره خدمات نوروزی» برای رفاه حال مشتریان اجرایی کرده است؛ ولی با توجه به شرایط خاص نوروز 99، و شیوع ویروس کرونا ،این دو طرح بر خلاف برنامه‌ریزی‌های گسترده از اواسط سال 98 اجرایی نشد.
 
وی در ادامه افزود: اما به دلیل نیاز مردم به خدمات پس از فروش خودرویی در تمام ایام سال، خدمت‌‌رسانی این شرکت در زمان شیوع بیماری کووید 19 و ایام نوروز متوقف نخواهد شد و همکاران ما همچنان آماده امدادرسانی و ارائه خدمات تعمیرگاهی به شکل غیرحضوری و در صورت لزوم حضوری در نمایندگی‌های منتخب خواهند بود.

وردینی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و آغاز سالی سرشار از شادی و برکت، به مشتریان اطمینان داد: فضای تمام نمایندگی‌ها با مواد بهداشتی به صورت مستمر ضدعفونی شده و امکانات بهداشتی نظیر ماسک و دستکش در اختیار کارکنان خدوم این مراکز قرار گرفته؛ همچنین تمامی خودروهای امدادی نیز مجهز به لوازم بهداشتی و تجهیزاتی برای حفظ سلامت امدادگر و مشتریان است و هم‌میهنان در صورت نیاز به دریافت این خدمات می‌توانند با شماره مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو 096440 تماس حاصل فرمایند و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو درخواست دریافت خدمات ثبت کنند.
نظرات بینندگان