arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹

کرونا بازار قزوین را تعطیل کرد

بازار سنتی قزوین به دلیل پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا سرانجام تعطیل شد. شمار بیماران قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان قزوین ۶۶۹ نفر است، ۴۵۵ تن از این بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخض شدند و متاسفانه ۷۱ تن نیز جان باخته اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازار سنتی قزوین به دلیل پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا سرانجام تعطیل شد.

تعطیلی بازار قزوین از هفته پایانی اسفند مطرح بود و این موضوع مخالفان و موافقانی را در بین مسوولان و شهروندان داشت؛ اتفاقی که در نهایت امروز دوشنبه چهارم فروردین رقم خورد.

تعطیل بازار سنتی قزوین که مهم ترین و بزرگترین مجموعه تجاری این شهر به شمار می رود تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: تعطیلی بازار بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و پیرو مصوبات ستاد ملی تعطیل شده است.

علی اکبر کبیری با اشاره به قرار گیری نیوجرسی و مانع برای ورود به بازار سنتی قزوین از شب گذشته،اظهار داشت: تنها به میوه فروشان بازار برای جمع آوری و ساماندهی واحدهای خود به منظور جلوگیری از خراب شدن بارها و محصولاتشان مهلت یک روزه داده شده و سایر اصناف نیز از روز قبل تعطیل شدند.

مجتمع های تجاری شهر قزوین نیز به دلیل پیشگیری از کرونا و به موجب مصوبه مقابله با این ویروس تعطیل شده اند.

شمار بیماران قطعی مبتلا به ویروس کرونا در استان قزوین ۶۶۹ نفر است، ۴۵۵ تن از این بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخض شدند و متاسفانه ۷۱ تن نیز جان باخته اند.

استان قزوین از حیث جمعیت ششمین استان درگیر کشور با کرونا به شمار می رود و از این لحاظ وضعیت نامناسب تری از استان هایی همچون گیلان و تهران دارد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان