arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۱۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

جهانگیری: صیانت از جان و سلامت شهروندان مهمترین اولویت دولت و عموم مردم است

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: «مقابله با ‎کرونا و کاهش و مهار روند شیوع آن همچنان مساله اول ملی به خصوص با فرا رسیدن ایام بعد از تعطیلات است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«‌مقابله با ‎کرونا و کاهش و مهار روند شیوع آن همچنان مساله اول ملی به خصوص با فرا رسیدن ایام بعد از تعطیلات است. ستاد ملی و دستگاه های اجرایی، دست اندرکار تدوین سیاست ها و برنامه های متناسب با این ایام اند. صیانت از جان و سلامت شهروندان مهمترین اولویت دولت و عموم مردم است».

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
جناب آقای جهانگیری لطفا لطفا لطفا در ستاد کرونا سختگیریها و اعمال محدودیتها را بیشتر کنید و قاطعانه با افرادی که باعث جابجایی ویروس میشوند برخورد کنید. عده زیادی از مردم خود را قرنطینه کرده اند و کسبه بسیاری با وجود مشکلات فراوان در خطر ورشکستگی قرار دارند. این اصلا عادلانه نیست که این افراد به پای کسانی که از مسافرت و تفریح خود نگذشتند. سوزانده شوند!
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
برادر من ؛ شما یک روز بین التعطیلین رو در این شرایط بحرانی تعطیل نکردید . منظورم روز شنبه ای بود که فردایش بمناسبت میلاد حضرت علی تعطیل بود .که اگر آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بود ، آنهم در دوران خوشی که بحرانی نبود ، تعطیل میکرد . شما بی تدبیری های زیادی کردید .
لااقل از این به بعد درست عمل کنید . بیست روز کل کشور را قرنطینه کامل کنید تا فروکش کند .. راه ها و جاده ها را سرسختانه برای مسافرت و گردش ببندید و یک عده احمق و بی توجه را که نادیده می گیرند بعنوان مخل امنیت کشور محاکمه شوند .
لااقل برای مدتی که از زمان شما باقیست ، خاطره خوشی بیافرینید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
پس چرا قرنطینه نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا مانع سفر نشدید؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان