arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹

دستور وزیر صنعت برای بسیج امکانات صنایع در مناطق سیل زده

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستوری از سازمان‌های صنعت استانی، شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی بزرگ در استان‌های سیل‌زده خواست تا امکانات خود را برای کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده اختصاص دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، "رضا رحمانی" تاکید کرد تا خسارت های وارده به واحدهای تولیدی برآورد و گزارش شود و تشکل های کشوری در عمل به مسوولیت اجتماعی و کمک به سیل زدگان اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان های جنوبی کشور و خسارت به هموطنان و واحدهای صنعتی و تولیدی، انتظار می رود تلاش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با تخصیص امکانات لازم و گزارش نیازمندی ها به ستاد مرکزی، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در سریعترین زمان ممکن اعلام شود.

رحمانی اضافه کرد: سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت های حداکثری در حمایت از واحدهای تولیدی خسارت دیده را مد نظر قرار دهند.

وی از تشکل های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای تولیدی نیز خواست تا در عمل به مسوولیت های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.

پیشتر معاون آب و آبفای وزیر نیرو با بیان اینکه مدیریت خوبی در مهار سیل در جبهه نخست بارش ها شد، از ورود جبهه دوم از شنبه آینده به کشور خبر داد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان