arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۴۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹

مبلغ جدید وام مسکن اعلام شد: تهران ۲۵۰ میلیون، شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۲۲۰ میلیون و سایر شهر‌ها ۱۸۰ میلیون

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان در تهران خبر داد. وی ادامه داد: این تسهیلات در مراکز استان‌ها و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و برای سایر شهر‌ها ۱۸۰ میلیون تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان در تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمدحسن علمداری اظهار کرد: در سال جهش تولید تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد 250 میلیون تومان تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 220 میلیون تومان و برای سایر شهرها 180میلیون تومان است.

وی افزود:سقف وام ساخت به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران 200 میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 170 میلیون تومان و برای سایر شهرها 140 میلیون تومان است. همچنین به ازای هر واحد را به شکل عادی برای تهران 70 میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزارنفر جمعیت 6060 میلیون تومان و برای سایر شهرها 50 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
2
سلام به هموطنان خوبم که صبر ایوب هم به شما نمی رسد،باتوجه به اجاره های بالا در تهران، به شما نصیحت میکنم ،از همین مسکن های مهر در اطراف حومه تهران خریداری کنید، چون حداقل یک سقف خانه بالای سرتان باشد، و زن و بچه را از بی خانمانی نجات بدید،الان هم بجنبید دیر است.
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
1
1
برادر من خوشگل من خونه ای که ۱۰۰متر حداقل ۶۰۰تومان هستش ۵۰ تومان می دین. حدود ۲۰۰ میلیون تو رهن میبرین . بعد ضامن کارمند یا دو تا بازاری هم میخواهین.۵میلیون واسه اوراق هم میگیرین . باز پرداخت هم حدود ۱۲۰ میلیون میگیرین . تازه سند هم بدرد هیج جا نمیخوره . الان حس غرور و افتخار هم میکنین طرف از تون داره گدایی میکنه . واقعا
نظرات بینندگان