arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۷۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹

معاون وزیر علوم: درباره شروع حضوری کلاس های دانشگاه هفته آینده تصمیم گیری می شود

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: قرار است هفته آینده در ستاد ملی کرونا درباره شروع کلاس های حضوری دانشگاه ها بعد از تعطیلات عید تصمیم گیری شود. او گفت: در حال حاضر گزینه جدی تمام دانشگاه‌های دنیا که درگیر مساله کرونا، هستند ایجاد آموزش‌های الکترونیکی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: قرار است هفته آینده در ستاد ملی کرونا درباره شروع کلاس های حضوری دانشگاه ها بعد از تعطیلات عید تصمیم گیری شود.

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع حضوری کلاس‌های دانشگاه‌ها بعد از تعطیلات گفت: تصمیم نهایی شروع کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها بر عهده ستاد ملی کرونا است و هر زمانی اعلام شود، وزارت علوم موظف به اجرای آن زمان است.

وی ادامه داد: هر زمان برای شروع حضوری کلاس‌ها تصمیم گیری شود که قطعاً براساس شواهد علمی مطالعات میدانی و بین المللی توسط این ستاد است، آن زمان کلاس حضوری دانشگاه‌ها شروع می‌شود.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: اما اگر تصمیم این ستاد بر این باشد که دانشگاه‌ها و مدارس فعلاً کلاس حضوری نداشته باشند، در این صورت معاونت آموزشی وزارت علوم باید برای برخورد با این شرایط آمادگی داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر بنا باشد آموزش حضوری در دانشگاه‌ها به تعویق بیفتد، معاونت آموزشی وزارت علوم باید برنامه‌هایی جایگزین داشته باشد که دانشجویان حداقل ضرر را از این تاخیر داشته باشند، یکی از کارهایی که معاونت آموزشی در دستور کار خود قرار داده است، ایجاد کارگروه الکترونیکی برای مواجه با این مساله است و این کارگروه درحال کار کارشناسی است.

معاون آموزشی وزیر علوم اعلام کرد: در حال حاضر گزینه جدی تمام دانشگاه‌های دنیا که درگیر مساله کرونا، هستند ایجاد آموزش‌های الکترونیکی است. وزارت علوم نیز همان مسیر را پیش می‌برد، و متولی این کار برای کمک به دانشگاه‌ها و سیاست گذاری در این زمینه و ایجاد تسهیلات و مشاوره این کارگروه آموزش الکترونیک وزارت علوم است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
1
6
فقط اگر عقلتون رسید در مورد محیط دانشگاه مدنظر باشه که دانشجویان تو دانشگاه زندگی نمیکنن. باید مسافت هایی رو با حمل و نقل عمومی برن و بیان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
2
6
فدای دل زیبای تان
شما کلاس حضوری تشکیل بدین
شاید استاد خودش تنها حاضر بشه
مردم اجازه خروج بچه شونو نمیدن از خونه
خوش خیالی هم حدی داره
پ.ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
1
2
باسلام.ای کاش دانشگاه این ترم رو حذف کنه.آموزش الکترونیکی هم اصلاکارآیی نداره.مشکلاتی رو نیز بهمراه داره.
نظرات بینندگان