arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹

تعداد سرویس‌های مترو تهران به یک سوم کاهش یافت / خط کرج هر ساعت یک بار؛ خط هشتگرد تعطیل

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران توئیت کرد: ‏با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با ⁧‫کرونا‬⁩ و تاکید شورای شهر تهران، تعداد سرویس‌های ⁧‫مترو‬⁩ به یک سوم کاهش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران توئیت کرد: ‏با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با ⁧‫کرونا‬⁩ و تاکید شورای شهر تهران، تعداد سرویس‌های ⁧‫مترو‬⁩ به یک سوم کاهش یافت.

غلامحسین محمدی روز جمعه در توئیتر نوشت: سرویس مترو کرج هر ساعت یک بار انجام می شود و مترو هشتگرد نیز تعطیل شد.

وی به دیگر اقدامات برای کنترل شیوع کرونا در پایتخت اشاره کرد و ادامه داد: با تایید دولت، دستورالعمل تعطیلی بوستان‌های ⁧‫تهران‬⁩ برای مناطق شهرداری ارسال شد. این یک تصمیم ضروری برای مبارزه با ⁧‫کرونا‬⁩ است. درب‌های ورود و پارکینگ کلیه بوستان‌های محصور بسته خواهد شد و در مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت ⁧‫شهرداری‬⁩ با همکاری شهروندان تا حد ممکن از ورود ممانعت می کنند.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده‌ایم.

نظرات بینندگان