arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹

دولت کانادا: به خاطر کرونا، ۷۵ درصد از حقوق کارکنان مشاغل کوچک را تامین می‌کنیم

دولت کانادا برای کاهش تاثیر کرونا بر اقتصاد این کشور تامین ۷۵درصد از حقوق و دستمزد مشاغل کوچک و متوسط را بر عهده گرفت. معاون رئیس بهداشت و درمان کانادا با اشاره به احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا گفت: دوران قرنطینه در روزها و هفته‌ها تمام نمی‌شود بلکه ماه‌ها طول می‌کشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش شبکه‌ای بی‌سی نیوز، به دنبال درخواست قرنطینه برای مهار شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن مردم، دولت کانادا در حال افزایش یارانه حقوق و دستمزد مشاغل کوچک و متوسط است.

"هوارد نجو" معاون رئیس بهداشت و درمان کانادا با تایید مهار شیوع کرونا از طریق قرنطینه گفت، انتظار می‌رود که زمان قرنطینه طولانی‌تر شود.

نجو با توجه به احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا افزود: دوران قرنطینه در روزها و هفته‌ها تمام نمی‌شود بلکه ماه‌ها طول می‌کشد.

جاستین تردو نخست وزیر کانادا با تایید افزایش درصد حقوق و دستمزد مشاغل یاد شده توسط دولت گفت، در ماه‌های آینده فعالیت‌های اقتصادی محدود خواهد بود و مردم نیاز به خانه ماندن خواهند داشت.

تردو افزود، این بدان معناست که پرداخت حقوق به مردم همچنان ادامه خواهد داشت حتی اگر کارفرمایان به علت شیوع ویروس کرونا توانایی پرداخت نداشته باشند.

تاکنون بیش از یکصد هزار مورد ابتلای قطعی به کووید۱۹ در آمریکا تایید شده و از این تعداد، یکهزار و پانصد نفر جان باخته‌اند. این در حالی است که در کانادا نزدیک به ۳ هزار و ۹۰۰ مورد ابتلا و ۳۷ مورد فوتی ناشی از کرونا اعلام کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان