arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

پلیس راهور خراسان رضوی: سیزده به در بروید خودرویتان توقیف می‌شود

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تردد خودروها از ساعت پنج بامداد تا ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود و خودروهای رانندگان متخلف به مدت یک ماه توقیف و این رانندگان پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیتهای جدی این طرح اجرا می شود.

وی اضافه کرد: تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاهها ،بوستانها و پارکها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین در محدوده های غیر مسکونی بلوار نماز و بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می شود نیز محدودیت کامل تردد اعمال می شود.

دهنوی افزود: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی شهروندان است و رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می شود.

وی ادامه داد: خودروهای حامل مواد غذایی، مواد بهداشتی و اقلام درمانی، سوخت رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

طبق آخرین آمار با افزوده شدن ۷۷ مبتلای جدید به کرونا تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده نیز ۲۰۷ تن اعلام شده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان