arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

سازمان اورژانس: ۳۳ مصدوم و ۱۹ فوتی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ۳۳ مصدوم، ۱۹ فوتی و ۳ مفقودی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اورژانس کشور، مجتبی خالدی با اعلام این آمار افزود: بر اساس حوادث جوی هفته گذشته که در ۱۳ استان رخ داد، ۹ استان نیاز به خدمات پیش بیمارستانی و امدادرسانی سلامت داشتند که در مجموع تعداد کشته شدگان، مفقودین و مصدومین این استان ها به ۴۵ نفر رسید.


وی ادامه داد: از مجموع ۴۵ نفر حادثه دیده در هفته گذشته، ۳۳ مصدوم مربوط به استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی، همدان، قم و خوزستان بوده است که سیستان و بلوچستان و هرمزگان بیشترین آمار مصدومین را داشته اند.


سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین ۱۹ نفر فوتی مربوط به استان‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و خوزستان بوده است که فارس با ۱۱ فوتی بیشترین آمار را داشته و مفقود شدگان نیز در استان‌های هرمزگان ۲ نفر و خوزستان یک نفر به ثبت رسیده است.


ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان