arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

آلمان مدل کره جنوبی را برای مقابله با شیوع کرونا دنبال می‌کند

دولت آلمان برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور راهبرد کره جنوبی را که از آن به عنوان الگویی برای مبارزه با بیماری «کووید ۱۹» یاد می شود دنبال می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دولت آلمان برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور راهبرد کره جنوبی را که از آن به‌عنوان الگویی برای مبارزه با بیماری «کووید19» یاد می‌شود دنبال می‌کند.

هدف اصلی در این راهبرد شناسایی زودهنگام مبتلایان است تا آنها پیش از آنکه ویروس کرونا را به افراد دیگر منتقل کنند قرنطینه شوند. آلمان در همین راستا هم‌اکنون هر هفته 300 تا 500 هزار تست کرونا انجام می‌دهد. این راهبرد دولت آلمان می‌تواند مانع از مراجعه گسترده مبتلایان به بیمارستان‌ها و در نهایت کمبود امکانات درمانی از جمله دستگاه‌های تنفس مصنوعی شود. ظرفیت انجام تست کرونا در آلمان هم‌اکنون در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بیشتر است، امری که به این کشور امکان داده است الگوی کره جنوبی را دنبال کند.

رسانه‌های آلمان گزارش داده‌اند که دولت آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور در نظر دارد ظرفیت تست کرونای این کشور را باز هم افزایش دهد. یکی از اسناد وزارت کشور آلمان نشان می‌دهد که دولت این کشور در نظر دارد ظرفیت تست کرونا را به روزانه 200 هزار مورد برساند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان