arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۲۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

رئیسی: ای ‎کاش فاصله‎ گذاری اجتماعی از قبلِ عید اجرا می‎شد اما دیر شد / لزوم مداخله ارکان حاکمیتی در اجرای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در جامعه

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم با دیدن اراده جدی مسئولان، همکاری خوبی برای اجرای طرح قرنطینه خانگی داشتند و ای‎کاش نکات مورد تأکید پزشکان و متخصصان و وزیر بهداشت و همکاران ایشان از قبل از عید مورد توجه قرار می‎گرفت و این فاصله‎گذاری از همان زمان اجرا می‎شد اما دیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

آیت ‎الله رئیسی گفت: مردم با دیدن اراده جدی مسئولان، همکاری خوبی برای اجرای طرح قرنطینه خانگی داشتند و ای‎کاش نکات مورد تأکید پزشکان و متخصصان و وزیر بهداشت و همکاران ایشان از قبل از عید مورد توجه قرار می‎گرفت و این فاصله‎گذاری از همان زمان اجرا می‎شد اما دیر شد. متخصصان می‎گویند در این مسأله عنصر زمان تعیین‎کننده است و شاید اگر این کار خیلی زودتر انجام می‎شد، الآن نتایج بهتری برای کنترل کرونا می‎گرفتیم.

به گزارش انتخاب؛ رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم مداخلات ارکان حاکمیتی در اجرای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در جامعه، تصریح کرد: هر چه مداخلات بهداشتی بیشتر شود، شاهد کاهش آسیب‎ها و تلفات خواهیم بود و باید این مداخلات را برای حفظ سلامتی مردم افزایش دهیم و مردم هم قطعاً آن را به نفع خودشان می‎دانند.


آیت‎الله رئیسی همچنین خاطرنشان کرد: زنجیره انتقال بیماری باید از هر طریق ممکن و اقدامات لازم قطع شود و دولت، باید الزامات و بایدها و نبایدهای آن را تعیین و به مردم اعلام کند و من مطمئن هستم که مردم هم همکاری مناسبی خواهند داشت.


رئیس قوه قضاییه تدوین پروتکل‎های لازم برای فعالیت ادارات، مساجد، مدارس و بازار در دوران بازگشایی آنها بر اساس نظر متخصصان حوزه بهداشت و درمان را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: بی‎تردید هر چه این مسائل و نکات ایمنی شفاف‎تر برای مردم تبیین شود، پذیرش و پایبندی آنها بیشتر خواهد بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳۲
غیر قابل انتشار: ۰
سید عباس تسبیحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
1
0
من واقعا اعتقاد دارم فرصت تعطیلات نوروز و یک هفته ی قبل از آن بهترین زمان فاصله گذاری اجتماعی بود که دولت تاخیر انداخت هم شرکت ها بسته بودند و هم بازار ها بی رونق و تعطیل ،،، تلفات هم کمتر بود ،،، متاسفانه الان هم محکم اجرایی نمی شه طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران و دولت نیز خیلی عجله برای باز گشایی داره،،،
محمد زمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
2
جناب ریسی شمابه عنوان ریس قوه قضاییه باوردتان به سیستم قضایی وشعارهایتان امیدرادردل ملت تاحدودی زنده کردید
متاسفانه ازروش وبرخوردشما درامرفساد نتیجه اصلی حاصل نشد
اگرقانون ازکجا آوردی به اجرا درآورید هیچ رانتی درکشور به آسانی صورت نخواهد گرفت ؟
دورترین افراد جامعه ازنعمت های الهی که حق خودشان است بهره خواهند گرفت
نظرات بینندگان