arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

وزیر آموزش و پرورش: 6.9 درصد دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند / برای آموزش آنها برنامه داریم

وزیر آموزش و پرورش گفت: ‏فقط ۸۶۹ هزار و ۴۰۰ نفر معادل ۶.۹ درصد دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند که برای آموزش آنها نیز برنامه داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن حاجی میرزایی امروز دوشنبه در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: تنها ۸۶۹ هزار و ۴۰۰ نفر معادل ۶.۹ درصد دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند. ‏غالب این دانش‌آموزان در کلاس های چند پایه تحصیل می‌کنند و برای آنان نیز برنامه داریم.
وی همچنین در این پیام عنوان کرده است: ‏متاسفانه در خبری نادرست از قول من نقل شده ۳۰٪ دانش‌آموزان دسترسی به اینترنت ندارند که از اساس کذب است.

حاجی میرزایی پیشتر در دیدار با وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و معاون علمی و فناوری رییس جمهور که در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین، نظام تعلیم و تربیت را به تجهیز فناوری‌های نوین ملزم کرده است، اظهار داشت: براین اساس موظف هستیم ساز و کاری برای ارتباط هوشمندانه بین دانش آموزان، معلمان و کادر اجرایی مدارس برقرار کنیم و همچنین کتب درسی را به صورت الکترونیکی منتشر کنیم و در دسترس قرار دهیم و از ظرفیت آموزش‌های مجازی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در توسعه دسترسی آموزشی پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، گفت: باید تلاش کنیم عدالت آموزشی در همه مناطق کشور یکسان برقرار شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان