arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹

فرماندار نیویورک: لطفا همین حالا به داد ما برسید

همزمان که شمار قربانیان ویروس کرونا در نیویورک به صورت قابل توجهی در حال افزایش است فرماندار این ایالت درخواست کمک فوری از داوطلبان پزشکی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از اینکه 250 نفر در عرض یک روز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را در ایالت نیویورک از دست دادند «آندرو کومو» فرماندار این ایالت اعلام کرد: « لطفا همین حالا به کمک ما در نیویورک بیایید.»

به گزارش آسوشیتدپرس، کومو افزود به یک میلیون نفر نیرو برای مراقبت های پزشکی جهت مهار این بحران نیاز است. تاکنون 1200 نفر در این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا مرده اند که اکثر آنها مربوط به شهر نیویورک می شود.

در همین حال، «سنترال پارک نیویورک» که در قلب این ابرشهر قرار دارد و یکی از نمادهای اصلی زندگی و تحرک در نیویورک است در حال تبدیل شدن به یک بیمارستان صحرایی است.

همچنین سه ایالت همسایه نیویورک، نیوجرسی و کنتیکت هم در اقدامی مشترک از میلیون‌ها سکنه این سه ایالت خواستند که دست کم ظرف دو هفته آینده سفر نکنند.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، در کالیفرنیا نیز مقامات درخواست مشابه ای برای جذب داوطلبان پزشکی کرده اند همچنانکه بیماران کرونایی بستری شده در عرض چهار روز دو برابر شد و شمار بیماران در بخش مراقبت های ویژه به سه برابر رسید.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان