arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۹۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹

تعداد فوتی های کرونا در کشور به ۲۸۹۸ نفر رسید / شمار کل مبتلایان ۴۴۶۰۶ نفر، بهبودیافتگان ۱۴۶۵۶ نفر / ۳۷۰۳ نفر در وضعیت شدید بیماری قرار دارند

از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴۶۰۶ مورد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴۶۰۶ مورد رسید.

به گزارش انتخاب، جهانپور اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۴۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۸۹۸ نفر رسید.

 ۳۷۰۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
1
خدا قوت مردم ایران زمین موقع ادعا از همه دنیا بهتریم موقع عمل حتی نمیتوانیم چند روز تو خونه بمونیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
1
مرده امار کاهشیتونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
1
2
هم چین هم ایران دروغ میگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
3
0
بنظر من همه ادارات کشور ولشکری باید بطور معمول از 20 فروردین کار عادی را از سر گیرند. افراد سالم وبدون زمینه بیماری غیر واگیر دار اگر به کرونا مبتلا شدند حداکثر با 3 روز استراحت مانند سرماخوردگی خوب می شوند افراد چاق و دارای بیمار باید در بیمارستان های خاص یا در شهر های کوچک در چند تخت خاص بستری شوند. ار این بیمارستان هم پزشک و پرستار سالم مشغول بکار باشد تا نیاز به ماسک و000 نداشته باشند. افراد پیر و دارای بیماری دیگر اقشار باید توصیه شود با احتیاط در جامعه حضور پیدا کنند تا کادر درمانی تحت فشار نباشند
نظرات بینندگان